niedziela, 19 sierpnia 2012

Trochę wakacyjnie // A Little Holiday

Ostatnio miałam w końcu trochę wakacji. Pojechałam na prawdziwą wieś prawie w górach - piszę prawie, bo tam gdzie byłam było płasko, ale góry majaczyły tuż za progiem.

Do ciekawszych działań, choć niezwiązanych z włóczką lub nitką, zaliczam pierwsze pieczenie samodzielne chleba, tudzież przyrządzanie syropów i zalewanie nim owocków wyjętych z nalewek (będzie pyszny dodatek do ciast, kremów itd. - przynajmniej tak mniemamy). Teraz będę piec chlebek i w swoim domku. A właśnie robię, też po raz pierwszy, konfitury z malin :)

Nie myślcie jednak, że całkowicie zapomniałam o moim ukochanym dzierganiu. Przywiozłam nawet jakieś śliczne zdobyczne włóczki oraz zamówienie na czapeczkę bardzo zimową. Jak skończę, to się oczywiście pochwalę :)

I w dodatku po raz pierwszy biorę udział w Candy - w dodatku aż w siedmiu, rozhulałam się straszecznie - jak widać z zamieszczonych  bannerków, ślicznych zresztą.
(Niestety coś mi szwankuje z podlinkowywaniem zdjęć, więc dodatkowo podałam linki stron.)
Bardzo jestem ciekawa, czy uda mi się coś zdobyć. Byłoby rewelacyjnie wprost. Jestem pełna wiary...

A na koniec zdjęcie prześlicznego kociego malucha (zobaczcie tylko, jaki ma cudny kolor futerka), którego poznałam na wyjeździe i który podbił moje serce (ja chyba jego też). Niestety, nie mogłam go zabrać ze sobą ku swojemu żalowi :(


Były też tam inne fajne zwierzaczki. Więcej na ten temat na moim  Zaciszu.


Witam bardzo serdecznie moich nowych Obserwatorów :)
Fajnie, że jesteście :)

10 komentarzy:

  1. śliczny kiciuś:) witam u mnie i pozdrawiam. Zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również dziękuję za odwiedziny :)
      Ja również będę wpadać z wizytami...

      Pozdrawiam i zapraszam częściej.

      Usuń
  2. jestem kociarą ... więc dla mnie kocio jest cudny !
    no to czekam na Twoją nową prackę ... osobiście nie noszę czapek ( ot taka natura ) więc ... i ich nie robię ... hihi
    dzięki za odwiedziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dzięki za odwiedziny i miły komentarz :)
      Ja niestety, namiętnie noszę czapki (a moja siostra nie).
      Pracek nowych jest kilka, ale chwilowo żadnej nie mogę skończyć.
      Muszę się zmobilizować.
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Dzięki za odwiedziny na moim blogu i z przyjemnością dołączam się do twojego przeglądam i jestem oczarowana twoim haftem a i robótkami na drutach i szydełku podziwiam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny. Oczywiście zapraszam częściej :)
      U Ciebie bardzo mi się podobało.
      Czapeczka prześliczna, chyba się skuszę i zrobię sobie podobną.

      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Witam i dziękuję za wizytę :)
      Oczywiście zapraszam częściej...
      Pozdrawiam.

      Usuń
  5. trafiłam od siebie do Ciebie:-)) cudeńka tworzysz, a co do Candy to ja też szczęścia nie mam choć zapisuję się to tu to tam:-)) może w moim padnie na Ciebie, zobaczymy co los przyniesie...:)) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj :) Dziękuję za odwiedziny i pocieszające słowa. Miło mi, że moje wytwory Ci się podobają.
      Zapraszam Cię również jako mojego obserwatora :)
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...