poniedziałek, 30 września 2013

Candy, czyli moja pierwsza rozdawajka // My First Candy

Tak po prawdzie - przyznaję się bez bicia - ta Moja Pierwsza Rozdawajka powinna już być dawno temu... ale jakoś tak się, z różnistych powodów, ciągle odwlekała...
W końcu jednak jest...
Więc zapraszam uroczyście i serdecznie do mnie... I mam nadzieję, że te drobiazgi cukiereczki - szaliczek ozdóbka na szyję, opaska na głowę oraz ozdobna poduszeczka do igieł - które przygotowałam, spodobają się Wam :)
Będzie też dodatkowo Niespodzianka !!!

(Zmieniłam w końcu zdjęcie, tak mi się nie podobały kolory na poprzednim...)


Zasady będą dość podobne, jak u innych:
* proszę o pozostawienie pod postem komentarza (jeśli ktoś nie posiada bloga, proszę o adres e-mail)
* proszę o zamieszczenie na swoim blogu podlinkowanego bannerka
* zostańcie też moimi Gośćmi Obserwatorami, będzie mi miło :)
* równie miłe będzie, jeśli polubicie mnie na Facebooku :)

Przykro mi, ale ze względu na koszty nie wysyłam przesyłek poza Polskę...
Rozdawajka potrwa do 4 listopada włącznie.

I jeszcze przepiękne jesienne kwiaty dla Was :)



      Zapraszam Wszystkich bardzo serdecznie do zabawy !!!


15 komentarzy:

  1. Ha, Jestem pierwsza! Chociaż nie wiem, czy to się liczy, bo spełniłam na razie tylko dwa warunki. Ale obiecuję, że i ten trzeci spełnię, kiedy się dowiem, jak to się robi.
    Mój e-mail: lidk@poczta.fm.
    Z przyjemnością zostałabym posiadaczką szaliczka. To moje kolory! Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że bez żadnych problemów możesz wziąć udział w tej mojej rozdawajce...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. ja jestem druga ! oczywiście się zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewno, że się zapisuje. Śliczne rzeczy. Niebieski to mój ulubiony kolor jeżeli chodzi o ubiór -pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj :) Chętnie wezmę udział w zabawie :) Polubienie na FB gotowe :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłabym sobą gdybym nie spróbowała! Oczywiście serdecznie zapraszam do mnie : www.coral-amour.blogspot.com :) znajdziesz tu również swój baner :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieszę się, że moje skromne cukiereczki przypadły Wam do gustu i skłoniły do wzięcia udziału w zabawie...
    Pozdrawiam wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapisuję się w kolejkę oczekujących :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie do końca załapałam, o co chodzi, ale Twoje wypracowane cudeńka, jak zawsze zsyłają na moje smutne oblicze promyk uśmiechu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakim cudem przegapiłam prawie te cukiereczki ,
    Choc sama szydełkuję to miło by było miec coś pięknego od innej osoby szydełkującej ,Zapisuje się z wielka przyjemnościa ,,

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba będę 13-tą chętną na te cukiereczki,moze w losowaniu będe miała szczęście,nie koniecznie pecha.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Bukiet kwiatów mnie zaskoczył. Z powodu kwiatów i innych pięknych rzeczy postanowiłam tu wracać regularnie. Pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło Cię powitać :) Kocham kwiaty i lubię nimi obdarowywać, zresztą nie tylko kwiatami...
      Zapraszam jak najczęściej, będzie mi bardzo miło...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...