środa, 6 listopada 2013

Wyniki Rozdawajki // Candy Results

Mam przyjemność ogłosić wyniki mojej pierwszej Rozdawajki czyli Candy.
Bardzo dziękuję wszystkim za udział i fajną zabawę...
Oczywiście zapraszam do siebie jak najczęściej... również przy innych okazjach :)

Losowała 'tajemnicza' ręka...


i wylosowała...



Violu, moje gratulacje!!! Bardzo mi miło...





Chciałam też bardzo podziękować Aniołom Anielki za przyznanie mi wyróżnienie !!!


Czuję się zaszczycona... Jednocześnie proszę o wybaczenie, ale dalej to wyróżnienie przekazuję wszystkim tym blogom i blogowiczkom, gdzie z wielką przyjemnością zaglądam. Ale jest tych miejsc całkiem sporo. Czujcie się obdarowani przeze mnie...


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających bardzo serdecznie :)

8 komentarzy:

  1. Gratuluję zwyciężczyni, a Tobie wyróżnienia:), pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Krysko i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Gratuluję wyróżnienia ,

    Ale mi sprawiłaś wielka radość ,w tak ostatnio nerwowe dni u mnie ,
    Ale się cieszę , już się nie mogę doczekać przesyłki ,
    Ostatnio marznę ten szaliczek akurat w moich ulubionych kolorkach oj będzie mi służył ,,
    Dziękuję ,,

    OdpowiedzUsuń
  3. Violu, bardzo się cieszę, że udało mi się trochę radości Ci sprawić :) Trzymam kciuki, żeby te nerwowe dni jak najszybciej minęły.
    Liczę, że cukieraski szybko dotrą...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Good afternoon Marille!
    I was very happy with your visit!
    I really like your blog ...
    Have a great Sunday!

    Kisses from Brazil.

    Sonia Faria

    OdpowiedzUsuń
  5. Hi Sonia :)
    Thank you for your visit and nice comment... I like your blog too...
    Greetings :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielce żałuję, że tajemniczna ręka nie mnie wylosowała :(
    Ale lubię violi igłą malowane, więc niech Jej te urocze robótki służą! Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi przykro, ze nie było więcej cukiereczków do zdobycia :(
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...