poniedziałek, 2 grudnia 2013

Dary // Gifts

W minionym miesiącu, czyli w listopadzie trochę czasu poświęciłam na zrobienie lub wybranie i przygotowanie do wysyłki kilku moich dziergadełek, które to miały być np. wystawione na kiermaszu, aby zasilić potem fundusz albo powędrować bezpośrednio do wybranej osoby.

I tak na kiermasz zorganizowany, aby pomóc Michałkowi, powędrowały moje różne drobiazgi mniejsze lub większe... Np. taki szaliczek ozdóbka na szyję z dekoracyjnym kwiatkiem broszką...


I inne drobiazgi. Była też jeszcze opaska na włosy, ale jakoś umknęła obfoceniu ;)


A z kolei do Gdańska powędruje jutro paczka z szalikiem (całe 180 cm długości). To taki mój wkład w akcję zorganizowaną przez Caritas. Trochę się go nadziergałam, bo nitka cieniutka, ale za to szalik wyszedł milusi i puchaty, co może nie do końca odzwierciedlają zdjęcia...
I liczę, że już niedługo będzie on miło otulał czyjąś szyję i sprawi komuś trochę radości...



A do szalika dołączę kartkę ze świątecznymi życzeniami i z taką sercową wkładką...


A poza tym trwa już u mnie sezon przygotowywania prezentów świąteczno-mikołajowych :) Te jednak będę mogła pokazać dopiero dużo później, jak już dotrą do przyszłych właścicieli.

I jeszcze ciężko pracuję nad całkiem sporym projektem (też już jest w dość zaawansowanym stadium), ale tym razem dla siebie... I pragnę go jak najszybciej wykończyć, aby mnie ogrzewał w nadchodzące niezbyt ciepłe dni... I może nawet mróz będzie mi już mniej straszny...



I oczywiście pragnę podziękować bardzo wszystkim, którzy mnie odwiedzają 
i zamieszczają  tutaj przemiłe komentarza... 
Jest to dla mnie bardzo ważne :)

22 komentarze:

  1. Piękne prezenty, od serca, a to najważniejsze:))) Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  2. Śliczne prezenty przyszykowałaś , Mam nadzieje że ie szukasz tej opaski co do mnie przyleciała , Chyba jest z tej samej wełny co szalik i na prawdę jest ciepła i mięciutka ,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :) Opaska była zupełnie inna ;), ale zapomniałam ją sfotografować... Cieszę się natomiast, że lubisz swoją.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  3. Wszystko pięknie wykonane, serca włożonego kawał! A najbardziej wpadł mi w oko ten pierwszy szaliczek beżowy. śliczny!
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, bardzo pięknie dziękuję za docenienie :) I miło mi, że bezowa ozdóbka na szyję się podoba...
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Piękne rzeczy z pewnością dadzą komuś mnóstwo radości:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że rzeczywiście przyniosą komuś radość i pożytek.
      Dziękuję za wizytę i miły komentarz :) Oczywiście zapraszam częściej :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Dobre masz serducho Marille! Oby jak najwięcej takich osób jak Ty :)
    Piękne rzeczy stworzyłaś.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mających serducho jest dużo i to widać na blogach i nie tylko. Dziękuję Ci bardzo za docenienie i wizytę :) Miło mi, że moje rzeczy Ci się podobają...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Podziwiam, że wypatrzyłaś potrzebujących i znalazłaś czas, żeby przygotować dla nich takie śliczności. Że myślisz nie tylko o najbliższych, ale również o zupełnie nieznanych ludziach, którzy czekają na pomoc i trochę serca. Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mi się tak udało :) Liczę, że kiedyś znowu w skromny sposób uda się komuś pomóc...
      Dzięki za docenienie i pozdrawiam :-)

      Usuń
  9. piekny ten szaliczek w beżach:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i bardzo mi miło, że mój beżowy szaliczek ozdoba na szyję się podoba :) Oczywiście zapraszam częściej :)
      Pozdrawiam :-)

      Usuń


  10. Dzień dobry Marille!
    Twoje prace są wspaniałe!
    Miłego weekendu!
    Pocałunki z Brazylii!

    Sonia Faria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much for your visit and nice comment :) I'm happy that you like my works...
      Cordially greetings :)

      Usuń
  11. Hello Marille,
    I came to visit your blog, and I loved it.
    I am from Portugal, and I also love crochet.
    Hope you can come and visit me at http://crochetdacarla.blogspot.pt/
    Kind regards
    Carla Pereira

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Carla,
      Thank you very much for your visit . Your comment is very great. I'm glad.
      Greetings :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...