środa, 7 maja 2014

Prezenty, dary... // Gifts and Presents...

Przez kolejnych kilka postów będę nadrabiać zaległości, czyli trochę opowiem o wcześniejszych momentach z działalności pozablogowej, ale okołorobótkowej.

Tak się zdarzyło, że najpierw ja obdarowywałam, potem zaś sama zostałam obdarowana.
I muszę przyznać, że i to, i to bliskie jest memu sercu.
Bardzo miło jest dostawać prezenty, ale równie miło jest kogoś obdarowywać ♡

Jeśli chodzi o dary dla innych, to kilka moich włóczkowych prac powędrowało Tutaj, aby choć trochę wspomóc małego Stasia, który bardzo tego potrzebuje.






Małemu Stasiowi można pomóc w dowolnym momencie -  np. też Tutaj.
Zajrzyjcie koniecznie...



A całkiem niedawno ja też dostałam kapitalny prezent. Śliczne różniste włóczki i to całkiem niespodzianie i w dodatku od osoby znanej mi tylko z opowieści - czyli od koleżanki mojej córki.
Czyż nie jest to bardzo miły gest.
Tylko zobaczcie, jakie cudeńka do mnie przywędrowały:



Ten ostatni olbrzym to bardzo duża ilość włóczki stilonowej w pięknym rudawym odcieniu (czego, tradycyjnie już, zdjęcie nie oddaje)...
Początkowo zastanawiałam się, co z tym zrobić. Po konsultacjach zapadło postanowienie, że będzie dywanik do mojej 'ziemiańskiej posiadłości'.
A stilon będzie udawać Hoooked Zpagetti - tylko pewnie robótkę będę wykonywać z dwóch albo i nawet trzech nitek. Trochę przewijania mnie czeka...

I na zakończenie muszę koniecznie Wam pokazać przelotnego gościa, który zawitał w moje skromne progi i którego udało mi się uchwycić okiem aparatu.
Nawet mi zapozował, odwracając łepek w moją stronę.
Jaki jestem śliczny...



 I jeszcze chciałam się Wam pochwalić, że otrzymałam w ostatnim czasie wyróżnienie od Krzyżykowe Szaleństwo.
Więcej na ten temat w następnym poście...

Chcę Wam też pięknie podziękować za wszystkie odwiedziny, przemiłe słowa. 
To się liczy najbardziej  ♡ ♡ ♡ 
Zapraszam Was oczywiście jak najczęściej...

12 komentarzy:

  1. Bardzo ładne wiosenne czapeczki zrobiłaś, a włóczki fajne dostałaś. Takie niespodziewane prezenty bardzo mobilizują do dziergania, na pewno coś ciekawego z tego wkrótce powstanie, pozdrawaiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci :) Rzeczywiście, miło jest dać i dostać prezent. A włóczki bardzo fajne... Już częściowo nawet wiem, co z nich powstanie.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  2. Ha, zawsze miałaś dobre serduszko. Znam Cię nie od dzisiaj. A wełenki fajne dostałaś. Bardzo to miłe.
    Pozdrowienia zasyłam :) (elf)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dzięki. Nio, nio, nie wiedziałam, że tak doceniasz moje serduszko ;)
      A wełenki rzeczywiście są bardzo fajne...
      Pozdrawiam bardzo wiosennie :-)

      Usuń
  3. Dzieje się robótkowo, oj dzieje :) Prześliczne czapeczki wydziergałaś, a i prezenty wspaniałe i godne podziwu. Świadczą poniekąd o tym jaką masz wspaniałą córkę, że chwali mamę przed koleżankami :)
    Gratuluję genialnego zdjęcia. Jest po prostu rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że czapeczki się podobają :) Właśnie biorę się za następną... A prezentów jestem bardzo zadowolona, zresztą czy mogłoby być inaczej...
      A córkę mam wspaniałą :)
      I fajnie, że zdjęcie zdobyło uznanie.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  4. Wełenki piękne, ale najbardziej zachwyciły mnie fotki skrzydlatego gościa. Cudne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wełenki też mi się podobają :) Bardzo dziękuję w imieniu swoim i skrzydlatego gościa... Miło nam...
      Pozdrawiam wiosennie :-)

      Usuń
  5. Wspaniale prace zrobiłaś!!! Super włóczki, przydadzą się na nowe robótki!!!
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Włóczek nigdy za wiele... choć tych trochę dużo mi się zrobiło ostatnio. Coś trzeba będzie koniecznie z tym zrobić...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  6. Uroczego miałaś gościa i piękne mu zrobiłaś zdjęcia. Też bym się cieszła z takich prezentów, szczególnie z tej cieniowanej włóczki. No i nieustająco Cię podziwiam za pracę dla innych. Lidka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gość rzeczywiście uroczy i udało mi się schwytać na kliszę ;) Z prezentów się cieszę oczywiście... A dla innych fajnie się robi...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...