wtorek, 30 września 2014

Candy tematyczne // Thematic Candy

Trochę mnie nie było :)
Wyjechałam w odwiedziny do koleżanki i było super... choć oczywiście, tradycyjnie już, za krótko...
Mnóstwo się działo, ale więcej na ten temat w następnym wpisie.
A chwilowo dwa zdjęcia, aby pokazać, w jakim pięknym otoczeniu przebywałam, choć nie wszystko udało mi się utrwalić na kliszy...
W każdym razie było naprawdę urokliwie i cicho, i lesiście dokoła.
I mnóstwo ciekawych i pięknych miejsc wokół...



Jak już zapowiadałam wcześniej (Tutaj), przygotowałam mała niespodziankę dla Was, może się spodoba. Myślałam, ze uda mi się to ogłosić przed wyjazdem, ale zabrakło czasu.

Tak więc teraz ogłaszam uroczyście CANDY...



Będzie to candy tematyczne (tak sobie wymyśliłam), co oznacza, że w przyszłości będzie jakieś inne (jeszcze nie wiem, w jakiej kolejności, ale każde będzie poświęcone mojej kolejnej pasji, czyli filcowaniu, haftowi itd.).
A to jest skierowane do osób lubujących się w robótkach szydełkiem i na drutach.

Dlaczego akurat teraz to candy???
A więc po pierwsze, bo własnie niedawno zamieściłam mój 100 WPIS, a po drugie stwierdziłam, że bardzo się w tej dziedzinie zaniedbuję i postaram się poprawić ;)

Candy będzie trwało do 15 listopada, a 16 ogłoszę wyniki.

Dla przypomnienia moje zasady:
1. Zgłaszasz udział w candy, wpisując komentarz pod postem (osoby bez bloga proszę o podanie maila)
2. Zostajesz moim obserwatorem
3. Zamieszczasz powyższy bannerek (podlinkowany) na pasku bocznym swojego bloga lub na swojej stronie na FB, wtedy proszę o info)
4. Będzie mi miło, jeśli polubisz mnie na FB - link na bocznym pasku :)
5. Wysyłka tylko na terenie Polski, przykro mi...

Candy będzie może trochę nietypowe, bo takie dwuskładnikowe.
Jedną część pokazują zdjęcia, ale drugą częścią będzie NIESPODZIANKA (oczywiście nadal utrzymana w tematyce candy oraz jakieś drobiazgi).
Na zdjęciach 6 motków po 5 dkg bardzo pięknego niemieckiego akrylu w modnym kolorze fuksjowego różu, kilka par drutów oraz szydełko marki Pony.
Uzupełniająco dodam, że włóczka jest na druty 3-3,5.



Mam nadzieję, że moje Candy się Wam spodoba !!!

I jeszcze na zakończenie kilka zdjęć bardzo przeze mnie lubianych kasztanów, bez których żadna porządna jesień nie może przecież istnieć, i które zbieram namiętnie co roku, aby gościły w moim domku aż do następnego sezonu...


I tylko zobaczcie, jaka niespodzianka mnie spotkała po wyjęciu kasztana z kolczastej łupiny...
Pod nim tkwiły dwa maleństwa...
Pierwszy raz z czymś takim się spotkałam.

Czy Wy też kochacie te jesienne kasztanowe wspaniałości ?????


Na zakończenie pozdrawiam Wszystkich bardzo ciepło :)
Dziękuję Wam pięknie za liczne odwiedziny i wspaniałe komentarze.
Jesteście fantastyczni po prostu!!!

I już zupełnie na sam koniec jeszcze raz zapraszam Wszystkich na moje Candy.




150 komentarzy:

  1. Marille! jak u Ciebie ładnie i tyle się dzieje- pracujesz w tak wielu technikach, że aż dech zapiera- podziwiam i gratuluję!!!
    Margo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mnie odwiedziłaś i że podoba Ci się u mnie :) Zapraszam Cię oczywiście częściej... Ja też lubię do Ciebie zaglądać... Jeśli zdecydujesz się na Candy, to daj znać, dostaniesz swój numerek...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Sądząc po zdjęciach wyjazd był udany i pełen cudownych inspiracji. Gratuluję 100 wpisu! Chętnie wzięłabym udział w candy ale nie robię na drutach więc nie będę pomniejszać szansy innym.
    Moja mama mówi, że kasztany powinno się nosić w kieszeniach - dla zdrowia i na szczęście.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, wyjazd udany i to bardzo :) Dziękuję Ci ! A udział w Candy możesz wziąć, będziesz miała ewent. dla kogoś prezent... Jeśli się zdecydujesz, to daj znać, dostaniesz numerek ;)
      Kasztany mam w różnych miejscach, niekiedy i w kieszeniach też...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  3. Gratuluję wpisów, blog śliczny ale w candy nie wezmę udziału bo nie robię na drutach ani na szydełku szkoda bo uwielbiam takie rzeczy. Pozdrawiam i zapraszam i proszę do mnie na głosowanie, biorę udział w konkursach aż dwóch. Nie wiem ja to się stało ale Twój komentarz był w spam, dzisiaj przeglądając zauważyłam. Zapraszam również na fanpage do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie dziękuję za odwiedziny u mnie :) zapraszam Cię oczywiście jak najczęściej... Będzie mi bardzo miło :) A do Ciebie lubię zaglądać (głos też już oddałam). Zupełnie nie wiem, dlaczego mój komentarz mógł być w spamie, ale blogger takie różne rzeczy wyczynia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. No proszę wróciłam by powiedzieć że jestem 100 tną obserwatorką. Gratuluję Tobie i sobie takiej pięknej liczby. Jeszcze raz pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, muszę się zastanowić... Może coś z tym zrobię ;)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Widzę, że wełenki, i nie tylko, rozdajesz. To szybciutko się zapisuję. Od nadmiaru głowa nie boli i może akurat w moje łapki trafią.
    Pozdrowienia przesyłam (elf)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjemnie, że masz ochotę na te moje wełenki i inne inszości... Nie wiem, czy wiesz, ale dostajesz Nr 1...
      I oczywiście życzę Ci sukcesu :)
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  6. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :-)
    Piękne widoki - bardzo jestem ciekawa, co to za cudne miejsce... już się nie mogę doczekać Twojego kolejnego posta :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydzielam Nr 2. Życzę miłej zabawy :)
      A co do widoku, to już za chwilę na ten temat więcej...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. A ja jestem sto pierwsza u Ciebie :) Cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Ja do tej pory głównie szydełkująca byłam, ale wracam po woli po latach do drutów, więc mam nadzieję na ciekawe inspiracje z Twojego bloga.
    Do candy ustawiam się w kolejce jak najbardziej, może kiedyś coś wygram, włóczkę piękną naszykowałaś. Info na fb zamieszczę jak najbardziej i na blogu, pozdrawiam i zapraszam do mnie: sploooty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 3. Bardzo mi miło, że zechciałaś wziąć udział w candy :) Oczywiście zapraszam Cię jak najczęściej... I życzę powodzenia w robótkach na drutach :)
      Dziękuję i pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Czyżby Pszczyna? W każdym razie pięknie :) Po akryl swoich łapek nie wyciągam, bo skoro zapowiadasz candy tematycznie związane z haftem, to aż mi się oczka śmieją do niego, a nie wypada być tak pazernym, więc zwiększam szansę innych, którzy z pewnością zrobią z włóczki lepszy użytek, niż ja :)
    Pozdrówko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo gorąco z tą Pszczyną ;)
      Ale jeśli chodzi o następne candy (dla haftujących), to oczywiście dopiero za pewien czas... Ale już z góry Cię zapraszam :)
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  9. Gratuluję wielu wpisów, z przyjemnością przyłączę się do zabawy i do grona obserwatorów. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 4. Dziękuję za wizytę i oczywiście życzę powodzenia w zabawie :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Ustawiam się jak najbardziej - włóczka w pięknym kolorze -Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 5. Miło mi, że przyłączasz się do mojej zabawy. Życzę powodzenia :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  11. Piękne rzeczy tworzysz :)
    jesli mogę to tez zgląszam się do candy :)
    obserwuję przez bloglovin - to ostatnio moja ulubiona aplikacja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby miło, gdybyś jednak przyłączyła się do obserwatorów na blogu. Warunkowo Nr 6.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  12. Bardzo się podoba Candy i ta niespodzianka, hm.... niespodzianki to ja pasjami uwielbiam. A szydełko,druty bardzo fajnie i mile widziane, bo moja sroka-złodziejka na drutach się nauczyła robić ;-) i jakbym wygrała takie Candy to na pewno zostałabym ograbiona z i z tych drutów i z szydełka. Ale może chociaż włóczkę bym zdążyła zachomikować :-) Ha Ha Ha
    Serdecznie cię pozdrawiam i dziękuję za zaproszenie. I mam nadzieję, że Candy ściągnie Ci na bloga mnóstwo nowych obserwatorów. :-) Pa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 7. Oj, miło mi, że niespodzianka Cię przyciągnęła. I mam nadzieję, że się spodoba... Powodzenia !!!
      I dziękuję za życzenia dla mojego bloga :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  13. Świetny kolor moteczków więc staję do kolejeczki. Pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 8. Miło mi, że kolorek włóczki się podoba... Życzę zwycięstwa :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  14. Gratuluję setnego wpisu !!! Pięknie tu więc zostaję podziwiając Twoje robótki:))) i oczywiście ustawiam sie do kolejki :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 9. Dziękuję Ci :) Miło mi, że podoba Ci się u mnie na blogu. Życzę powodzenia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  15. Bardzo fajne candy! Chętnie się zapisuję :) (na fb lajk jako Efa J.)
    Gratuluję setnego posta!
    Widoki piękne! A kasztany - zawsze żałuję, że te nasze nie nadają się do jedzenia ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 10. Fajnie, że candy się podoba... I dzięki za polubienie na FB :) Co do kasztanów, to rzeczywiście szkoda, że przynajmniej część nie jest jadalna... fajnie by było...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  16. Piękny kolor. Z przyjemnością przyłączę się do zabawy. Gratuluję z okazji opublikowania 100 posta. Dołączyłam do grona obserwatorów jako Anna Anna. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 11. Miło mi, że przyłączyłaś się do zabawy :) Życzę dobrej zabawy...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  17. Grzech by było się nie zapisać na takie cukieraski:) Staję w kolejce. A ten kasztanek z małymi jest świetny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 12. A cukierasków będzie więcej, więc tak sobie myślę, że może warto... Życzę powodzenia...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  18. Piękne miejsca odwiedziłaś. Uwielbiam zamki, pałacyki. Włóczka piękna, ale zapowiadasz takie cudowności, że na razie się wstrzymam. Nigdy nic nie wygrałam być może się uda. Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kocham wszelkie zamczyska, zamki i pałace... Oczywiście zapraszam Cię w przyszłości, ale jeśli teraz się zdecydujesz, to zgłoś się po numerek...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  19. Ale słodziutko u Ciebie:)Miło tu ,będę zaglądać:))tymczasem staje w ogonku po szczęście!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 13. To mój ulubiony numer, czego i Tobie życzę :) Oczywiście zapraszam częściej ... będzie mi miło...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  20. Włóczka jest śliczna. Zapisuję się na to rozdanie z przyjemnością :))
    Pozdrawiam. Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 14. Dziękuję za udział w moim candy :) Życzę powodzenia i zapraszam częściej...
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  21. Bardzo się podoba Candy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że candy się podoba. Ale jeśli chcesz wziąć udział, to daj znać jako kto, numerek będzie czekał...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  22. A moze sprobuje? Pierwszy raz tu trafiloam i podoba mi sie ten blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam Cię serdecznie, tylko proszę o spełnienie warunków :) Będzie mi miło...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
    2. Twój numer to 15. Trzymam kciuki :)

      Usuń
  23. Szal bardzo mi się podoba, o czym już wiesz :) Kasztany zbieram co roku i tworzę z nich "martwą naturę", a także trzymam je w samochodzie, żeby robiły dobrą atmosferę. Zazdroszczę Ci wyjazdu w takie piękne okolice, chociaż i mój był bardzo udany. Zapisałabym się na candy, ale nie wiem, jak zostać obserwatorem i jak umieścić banner na stronie FB. Jak mi powiesz, to na pewno to zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za wizytę :) Ja oczywiście też zbieram kasztany każdego roku i umieszczam je w różnych miejscach... Jeśli chodzi o wyjazd, to okolice rzeczywiście wspaniałe, tylko nie wszystko udało mi się utrwalić. Natomiast jeśli chodzi o candy, to zapraszam, a informacje wyślę Ci mailem...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
    2. Nr 18 dla Ciebie :) Powodzenia !!!

      Usuń
  24. Bardzo wspaniale CANDY, tez stane w kolejce, podziwiam Cie ,ze umiesz tyle technik i pracujesz w nich, zapraszam do mnie. ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 16. Cieszę się, że bierzesz udział w candy :) Bardzo mi miło... Trzymam kciuki... Ale nie mogę wejść do Ciebie, może podasz link ...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
    2. Niestety, nie mogę do Ciebie dotrzeć... Proszę o link do Ciebie ;)

      Usuń
  25. Witaj! Ale jesteś pomysłową, twórczą i bardzo pracowitą osobą ;) Prowadzisz świetny blog bardzo chętnie zostanę w Ciebie na dłużej. Bardzo chętnie dopisuję się o zabawy, choć szczęście w loteriach omija mnie szerokim łukiem jakiś czas ;D
    pozdrawiam serdecznie Alicja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 17. Miło mi, że mój blog się Ci podoba :) Zapraszam jak najczęściej w odwiedziny... Może tym razem szczęście w candy Ci dopisze... Powodzenia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  26. Ależ u Ciebie pięknie- zostaję!!! Oczywiście chcę wziąć udział w losowaniu- mój ulubiony kolor- nie mogła bym przepuścić takiej okazji!!!! Zapraszam do mnie;)
    Pozdrawiam serdecznie Dominika.

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie tu u Ciebie- zostaję!! A cukierki pyszne...więc się zapisuję- moje kolorki!!! Poproszę o "szczęśliwy" numerek;) Zapraszam do mnie. Pozdrawiam gorąco Dominika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 19. Bardzo mi miło Cię gościć u siebie :) Zapraszam oczywiście częściej... I fajnie, że kolor włóczki się podoba. Może otrzymany numerek okaże się szczęśliwy...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  28. Hurrra! Warunki spełnione, mogę wziąć udział w candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi :) Jak już napisałam Ci wyżej - dostał Ci się numer 18...

      Usuń
  29. No nie byłabym sobą gdybym przeszła obojętnie koło takich cudnych "cukiereczków". Zostaję obserwatorem, wklejam banerek u siebie i cierpliwie czekam :-)
    Kasztany też zbieram bo nie mogę się oprzeć ich urokowi. Są takie śliczne błyszczące i tak bardzo umilają swoim widokiem jesienne chłodne wieczory. Szkoda tylko że jak wyschną to już nie są takie okrąglutkie ;-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 20. Witam u siebie :) I oczywiście zapraszam jak najczęściej... Bardzo mi miło, ze candy się podoba...
      Co do kasztanów, to rzeczywiście trochę szkoda, że tracą swą kulistość... ale i tak je lubię.
      Pozdrawiam serdecznie :-0

      Usuń
  30. No to ja przez brak mego necika stajętutaj na szarym końcu - oczywiście żewezmę Małgosiu udział w twych Candy - gratuluje 100- go posta jak piszesz , warunki spełniam a banerek już się wstawia - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 21. Witaj Marii :) Oj, może nie będzie tak na samym końcu... Dzięki za gratulacje i oczywiście życzę Ci powodzenia...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  31. Dziękuję za zaproszenie, chętnie skorzystam :)
    Zapisuję sie z numerkiem 22.
    Obserwuję i na fb także
    Banerek podlinkowany u mnie
    http://kolorowyswiatkatarzyny.blogspot.com
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Witaj z nr 22 :) Zapraszam oczywiście do częstszego zaglądania do mnie... Bardzo mi miło, że uczestniczysz w candy... Powodzenia...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapisuje sie i ja;)
    Banerek juz jest u mnie na blogu http://szydelkowe-cuda.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam z wizytą:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nr 23 wobec tego i miło witam :) Bardzo mi przyjemnie, że bierzesz udział w candy... Zapraszam oczywiście częściej do mnie... Nie omieszkam też zajrzeć...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna wyprawa była:)
    Do zabawy chętnie i ja się przyłączę:)
    A tak przy okazji zapraszam na moje rozdawajki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 24 jest. Z przyjemnością witam u siebie i zapraszam częściej :) Trzymam kciuki za candy... Na blog nie omieszkam zajrzeć...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  36. Gratuluję 100 wpisu izycze wielu nastepnych :)
    wezmę z miła chęcią udział w zabawie
    choć jestem na poczatku drogi szydełkowania i "drutowania"
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 25. Dziękuję pięknie za życzenia :) Fajnie, że bierzesz udział w zabawie ... Życzę powodzenia ...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  37. wygrana w Twoim candy to spełnienie moich najskrytszych marzeń, robiłam na drutach jako młoda dziewczyna, nauczyła mnie tego moja ciocia, a teraz nie potrafię się rozeznać (i trochę się wstydzę) w pasmanterii dobrać odpowiednie druty i wełnę...
    kasztany uwielbiam, mają tak wiele znaczeń i w maju i we wrześniu...
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 26. Witam Cię miło i mam nadzieję, że będziesz zaglądać częściej :) Życzę Ci oczywiście powodzenia...
      Co do kasztanów, to się zgadzamy...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  38. Hej
    chetnie wezme udzial w Twojej zabawie :-)
    Zameczek z daleka to tak jakby troszke w Pszczynie, sliczny park :-)
    Pamietam, jak bylam mala to zbieralismy kasztany i wkladalismy do ponczochy i do tapczana - mialy dzialanie zdrowotne. Kazdy w lozku, w tej czesci na chowanie poscieli mieli kasztany, no i oczywiscie robilismy ludziki z zoledzi i kasztanow.. :)
    Pozdrawiam serdeczznie -
    - Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 27. Fajnie że bierzesz udział w zabawie :) Życzę Ci powodzenia...
      A pałac to rzeczywiście Pszczyna...
      Co do kasztanów w tapczanie, to ja jeszcze oprócz nich wkładam tam muszle. Podobno też dobrze...
      W tym roku już brałam udział w robieniu ludzików ;)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  39. Witaj :) Z mila checia ustawiam sie w kolejeczce do zabawy :)) Dziekuje za Zaproszenie :) Ciekawostka jest to ,ze juz kilka dni temu bylam u Ciebie :),ale przez brak czasu ( czytajac : urodziny malego i pelna chata gosci :)) ,nie zapisalam sie i jakos stronka mi sie Twoja zamknela. Widocznie tak mialo byc ,abym do Ciebie wrocila :) Piekna chuste zrobilas Baardzo mi sie podoba :) Milo mi rowniez ,ze przylaczylas sie do zabawy u mnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 28. Miło mi Cię powitać :) Fajnie, że uczestniczysz w zabawie... Miło mi... Zapraszam oczywiście częściej i życzę powodzenia !!!
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  40. Dziękuję za odwiedzinki i życzenia dla córci. Jestem tu pierwszy raz ale już mi się podoba. Chętnie wezmę udział w zabawie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 29. Miło mi, ze do mnie zajrzałaś i Ci się spodobało u mnie :) Cieszę się, że bierzesz udział w zabawie i życzę Ci powodzenia !!!
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  41. ja się chętnie zapisuję,na drutach co prawda robić nie umiem, ale szydełkiem już tak :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 30. Super, że do mnie trafiłaś. Oczywiście zapraszam Cię częściej :) Miło, że bierzesz udział w candy. Życzę powodzenia... Ja bardzo lubię szydełko... a na naukę na drutach nigdy nie jest za późno...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  42. Trafiłam przez przypadek i chyba zostanę na stałe bo mi się spodobało :) świetnie piszesz ;)
    W kolejkę też się ustawiam po cukiereczki :) najbardziej byłabym zadowolona z drucików, chociaż włóczki też nigdy dość ^^
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 31. Witam pięknie i fajnie, że Ci się u mnie spodobało... Oczywiście zapraszam częściej, będzie mi bardzo miło... Życzę powodzenia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  43. Zgłaszam się .Też trafiłam przypadkiem dzięki candy. Kocham wełenkę i cuda które dziergam wieczorami gdy wieczory sa dłuższe. Banerek tutaj u mnie . Zapraszam :)
    http://tesstereczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 32. Witam Cię u mnie i zapraszam częściej :) Fajnie, że bierzesz udział w candy. Życzę Ci powodzenia... Niebawem wpadnę w odwiedziny...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  44. ależ długa kolejka! ale i tak stanę, bo włóczkę to ja bardzo chętnie przygarnę.. :) dodam jeszcze tylko, ze uwielbiam kasztany, mam teraz napakowane nimi kieszenie... :)
    baner na: jej-art-terapia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 33. Miło, że do mnie zawitałaś i zapraszam jak najczęściej w odwiedziny. Włóczki będzie jeszcze trochę więcej... Powodzenia... Też noszę często kasztany w kieszeniach...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  45. Bardzo ładne zdjęcia, takie obrazowe...
    Śliczny kolorek włóczki, z przyjemnością przyłączę się do zabawy:) banerek u mnie: http://liona-mojepasje.blogspot.com/
    Kasztany też co roku zbieram:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 34. Miło mi, że bierzesz udział w moim candy. Zapraszam częściej :) Życzę powodzenia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  46. jak na szydełkomaniaczkę przystało wezmę udział w tym świetnym candy :) - warunki spełnione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 35. Życzę powodzenia szydełkomaniaczce i oczywiście zapraszam częściej do siebie :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  47. Ja również zapisuję się do zabawy, banerek na moim blogu http://teresa-teresa1305.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 36. Witam u siebie i zapraszam częściej w odwiedziny :) Życzę Ci powodzenia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  48. Zapisuję się! Banerek pod adresem http://myszkimamy.blogspot.com/
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 37. Bardzo mi miło, że bierzesz udział w candy. Życzę powodzenia :) Zapraszam częściej :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  49. Ja też zapisuję się do zabawy:)
    http://alagaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 38. Witam miło i zapraszam częściej :) Fajnie, że jesteś tutaj... Powodzenia :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  50. Zapraszam na bloga z konkursami/rozdaniami, możesz dodać także swój konkurs ; )
    http://blogowekonkursy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za informację :) Bannerek jest u mnie. Zapraszam też na candy...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  51. Niezwłocznie ustawiam się w kolejce. Kolor mnie totalnie oczarował. Obserwuję gdzie się da a bannerek tutaj: http://marteczki.blogspot.com
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 39. Witaj :) Fajnie, że bierzesz udział w zabawie... Życzę powodzenia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  52. biorę udział w konkursie:) kolor tej włóczki jest ostatnio moim ulubionym kolorem! :)

    pozdrawiam
    joanka :)

    czerwonawalizka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Nr 40. Fajnie, że bierzesz udział w rozdawajce :) Witaj !!! Życzę powodzenia...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  54. Trafiłam przypadkiem ale przypadki są bardzo fajne :) Gratuluję setki i życzę kolejnych postów na koncie. Z chęcią dołączam do ogonka po te cuda. pozdrawiam serdecznie Edka :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Nr 41. Bardzo mi miło, ze do mnie trafiłaś :) Liczę, że zostaniesz na dłużej... Życzę powodzenia !!!
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Dziękuję za zaproszenie. Z chęcią staję wśród chętnych na prezenty od Ciebie .

    OdpowiedzUsuń
  57. Nr 42. Bardzo mi miło Cię powitać u siebie :) Życzę Ci powodzenia...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. Gratuluję setnego posta!!! Dziękuję Kochana za zaproszenie, nie robię na drutach więc dam szansę dla innych w Twoim Candy.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w przyszłości na inne candy, może będzie akurat pasować :) Dziękuję Ci za miłą wizytę... Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  59. Ok. To i ja się piszę, może jeżeli wygram te druty to się do nich przekonam i coś wykombinuję z tej pięknej włóczki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Nr 43. Witam w mojej zabawie i życzę powodzenia i oczywiście oswojenia drutów w przyszłości :)
    Zapraszam częściej...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękny jesienny wpis, a na przekór aurze - żywy, wesoły kolor do wygrania ;) Chociaż mnie bardziej kuszą druty, ponieważ dopiero uczę się na nich robić i na razie mam tylko jedna parę.
    Z chęcią wezmę więc udział w zabawie, wypełniłam wszystkie warunki. A nuż pierwszy raz uda mi się coś wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 44. Super, że przyłączasz się do zabawy :) Mam nadzieję, że będziesz bywać częściej. Życzę powodzenia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  62. Czasem dobrze pobuszować po sieci; można szczęśliwym trafem natknąć się na candy, w którym aż chce się wziąć udział. Czynię to więc i pozwalam sobie zostać tu dłużej.
    Piękny kolorek włóczki, w sam raz dla małej damy - moja brataniczka pewnie ucieszyłaby się z nowego sweterka. :)
    Banerek na blogu po prawej. Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 45. Miło mi, że candy się spodobało i oczywiście życzę Ci powodzenia :) I zapraszam częsciej do zaglądania do mnie...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  63. moja córeczka byłaby prze szczęśliwa gdybym jej coś wyczarowała z tej włóczki ... :)
    jestem laikiem w sprawach komputerowych ale mam nadzieję że uda mi się spełnić warunki Candy
    pozdrawiam cieplutko,
    AgaAg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 46. Miło, że bierzesz udział w moim candy :) Życzę powodzenia, żeby córeczka się ucieszyła... I oczywiście zapraszam częściej w odwiedziny...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  64. Włoczek nigdy dość, zawsze każdą chętnie przygarnę :) Tym bardziej, że i akcesoria dziewiarskie rozdajesz:) Więc i ja się zapisuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 47. Witam u siebie i oczywiście zapraszam częściej w odwiedziny :) Życzę też powodzenia w zabawie...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  65. Trafiłam na Twojego bloga całkiem przez przypadek i nie ukrywam, że jestem tu pierwszy raz i aż mi głupio stawać w kolejce po słodkości, które rozdajesz. Jednak zaryzykuję zabierając banerek na pasek boczny, dołączają do obserwatorów, polubiając profil na fb i też dodając Twoją witrynkę na pasek boczny do obserwowanych... Pozdrawiam i zapraszam do siebie, bowiem też przygotowuję rozdanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 48. Bardzo miło mi, że do mnie trafiłaś i mam nadzieję, że może będziesz tutaj częściej zaglądać :) Życzę też Ci powodzenia w mojej rozdawajce. Oczywiście nie omieszkam zajrzeć do Ciebie...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  66. Kolorek w sam raz na ponure jesienne dni! Chętnie bym się zaopiekowała taką włóczką, akcesoriami też. ;-) Pozdrawiam słonecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 49. Bardzo mi miło,że kolorek Ci się podoba i że bierzesz udział w zabawie :) Zapraszam częściej do mnie... Życzę powodzenia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  67. Candy wspaniałe, a fuksjowy róż obłędny, ale konkurencja ogroomna...trafiłam do Ciebie przypadkowo, ale obserwuję i przycupnę na dłużej, a 15 listopada mam urodziny:-) pozdrawiam i zapraszam do mnie na candy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 50. Witam w zabawie i liczę, że może częściej mnie będziesz odwiedzać :) I trzymam kciuki, szczególnie, że to urodziny...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  68. Cześć. Jestem u Ciebie drugi raz. Za pierwszym - się oparłam kuszącemu różowi. Ale teraz już nie. Tym bardziej, że znam jedną małą dziewczynkę, która za róż oddałaby wszystkie słodycze ;) Zrobiłabym jej coś bardzo prostego, czyli coś co umiem - szalik/komin/chustę. Zatem ustawiam się w kolejce z wielką nadzieją na szczęście :) Banerek wisi już u mnie http://robotkuje-i-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 51. Fajnie, że się zdecydowałaś :) Witam Cię ciepło i zapraszam częściej... Może ten róż (i nie tylko róż) do Ciebie właśnie trafi...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  69. Fajna włóczka, a druty planowałam właśnie nabyć, bo stare, wstyd przyznać, zardzewiały - może cukierki trafią do mnie? Zapraszam do siebie na rozdawajkę dzwonkową!

    OdpowiedzUsuń
  70. Nr 52. Witam w mojej rozdawajce :) Życzę powodzenia... Zapraszam częściej w odwiedziny...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  71. Z przyjemnością sprobuję szczęścia a jesli się do mnie usmiechnie to chciałabym się nim podzielić z pewną sympatyczną osóbka, która z drutami i włóczką radzi sobie znacznie lepiej niż ja :) Zostanę na dłuzej bo bardzo i się tu podoba :) Pozdawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 53. Witam, miło mi, że masz ochotę zostać u mnie na dłużej :) Zapraszam Cię częściej... I życzę powodzenia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  72. No to ja jestem nr 54 i koniecznie się zapisuję bo cukiereczki piękne. Zapraszam do mnie, a banerek na moim blogu http://mojafantazjaa.blogspot.com/ Pozdrawiam cieplutko Kasia:))
    P.S. Obserwuję jako Moja Fantazja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 54. Witam Cię serdecznie :) Miło mi, że bierzesz udział w moim candy... Życzę powodzenia...
      Pozdrawiam :-)

      Usuń
  73. Dziękuję za odwiedziny u mnie. Podoba mi się także u Ciebie, a tu jeszcze Candy. Spróbuję i się zapiszę, a co... nie mam szczęścia w losowaniach, ale kto nie próbuje ten nie ma. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 55. Fajnie, że zajrzałaś i Ci się spodobało :) Ja też nie mam szczęścia w różnych rozdawajkach... Ale Tobie życzę powodzenia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  74. To ja się dopisuję oczywiście. Info dam na facebooku.
    Kasztanki piękne. Też mam ich cały worek. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 56. Fajnie, że przywędrowałaś. Życzę Ci powodzenia ...
      U mnie kasztanków też się sporo nazbierało, choć nie worki...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  75. zgłaszam chęć udziału w zabawie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o napisanie jako kto obserwujesz - do jutra rano, bo wieczorem wyniki :) Rezerwacja numeru 57.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  76. Moc gratulacji!
    Kolejnych setek postów owocnych w tak piękne Twe Dzieła!
    Jam 57
    Z radością udział biorę.

    Moc pozdrowień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę o podanie jako kto obserwujesz - do jutra, bo wieczorem wyniki. Rezerwuję numer 58.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  77. Śliczny kolorek włóczki :).

    Chętnie się przyłączę do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 59. Witam i zapraszam częściej !!! Miło mi, że bierzesz udział w zabawie... Życzę powodzenia :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  78. Tym kolorkiem uwiodłaś mnie bezapelacyjnie:-)))
    Oczywiście nie mogłam przejść obojętnie i zignorować tak cudnego różu - bloga nie prowadzę ale dopisałam się + info na FB:-))

    Pozdrawiam
    amu1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 60. Witam Cię u siebie i zapraszam częściej !!! Trzymam kciuki za udział w mojej rozdawajce :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  79. Piękny kolor moteczków, oczywiście staję w kolejce i przestępuję z nogi na nogę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 61. Witam u siebie i zapraszam Cię częściej !!! Życzę udanej zabawy w mojej rozdawajce :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  80. Te cukierki przyprawiają o zawrót głowy :) A różowy akurat mi wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o podanie do jutra jako kto obserwujesz, bo jutro losowanie :) Nie mogę ustalić... Rezerwuję nr 62.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  81. I czemu mnie tu jeszcze nie ma ,z miłą chęciom dołączę do zabawy .Jak większość osób jestem włóczkoholiczka .
    Chyba jestem na szarym końcu ,ale cóż może w losowaniu uśmiechnie się do mnie szczęście .

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr 63. Witam w ostatnim momencie w mojej rozdawajce :) Trzymam kciuki....
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...