niedziela, 16 listopada 2014

Wyniki candy tematycznego // Results Thematic Candy

Tak sobie myślę, że trochę osób czeka na mój wpis.
Jak obiecałam Tutaj, pragnę dzisiaj ogłosić wyniki mojego pierwszego candy tematycznego...
Bardzo wszystkim dziękuję za tak liczny udział i bardzo miłe "głosy".
Mam nadzieję, że przynajmniej część z Was zostanie ze mną dłużej :)
Będę tym bardzo zachwycona...

Żeby już nie przedłużać, tak wygląda wygrana w moim candy w całości.


Tak wyglądała pierwsza część (dla przypomnienia)...


...a tak druga...


Łącznie ponad pół kilograma akrylu niemieckiej produkcji, w kolorach wzajemnie do siebie pasujących, do tego trochę włóczki trawki w beżowym kolorze (może na jakieś fajne wykończenie się przyda) i różne druty, szydełko oraz herbatki...
Mam nadzieję, że całość zwyciężczyni się spodoba :)

Do rozdawajki przystąpiło 63 osoby (niżej niepocięte jeszcze numerki).


A teraz już samo losowanie (niestety, brakowało mi maszyny losującej) - moja jedna ręka wyciąga więc szczęśliwy los, a druga fotografuje...
Jakoś mi się to udało...

Oto szczęśliwy los...

I któż to kryje się pod tym szczęśliwym numerem - sama byłam ciekawa...

barbaratoja

Moje gratulacje!!!!!

Miła Basiu, czekam na Twój kontakt mailowy (do środy włącznie).

Ps. do mojej rozdawajki - trochę jakoś tak smutno, że tylko jedna nagroda i tak sobie myślę, że w następnym candy tematycznym będę musiała jakoś inaczej to rozwiązać... 



I jeszcze na zakończenie kilka słów na zupełnie inny temat.
Trochę mnie nie było, bo pojechałam razem ze znajomą na bardzo ciekawą wyprawę w dwojakich celach - zakupowych i poznawczych...
A przebywałyśmy w Berlinie.
Było fantastycznie pod każdym względem i nawet pogoda nam dopisała rewelacyjnie.
Chwilami czułam się, jakby to była wiosna, a nie jesienny listopad...
Zdjęcie poniżej to taka zajawka tematu, o którym więcej będzie w następnym wpisie.


I już zupełnie na zakończenie chciałam powitać bardzo serdecznie 
moich nowych Gości Obserwatorów :)
Moi mili, cieszę się, że ze mną jesteście...
Bardzo Wam dziękuję za liczne odwiedziny i cudowne komentarze :)
Do zobaczenia niebawem...


                             

34 komentarze:

  1. Gratuluje zwyciężczyni...choć z zazdrością bo takie piękne te włoczki...nic to! Gratuluję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za miłą zabawę ,i gratuluje szczęściarze Basi .
    Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje dla Basi - dzięki za zabawę !

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włóczki. Gratuluję Basi!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zajawka mnie mocno zaintrygowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To taka zajawka zakupowa... Więcej na ten temat w najbliższych wpisach...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. oj Małgoś szczęściaro dawno nie byłąm w Berlinie a daleko nie mam a Baśka to tyle cudeniek teraz narobi a twych pięknych prezentów wygranych w candy oj już to widzę - gratuluję Basi wygranej a tobie serdecznie dziękuję za wspaniałą zabawę - buziaki ci ślę Marii ,,,, ciekawa jestem tej zajawki oj bardzo co ty tam tajemniczego robisz???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie byłaś, to powinnaś koniecznie pojechać :) Naprawdę warto, i ze względu na smao miasto i jego atmosferę, jak i ze względu na sklepy...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  7. Gratulacje dla zwyciężczyni. Ma się z czego cieszyć :-)
    Dziekuję za zabawę.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję serdecznie:) wspaniałe włóczki:)
    Dziękuję za zabawę i pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla zwyciężczyni. Dziękuję za zabawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję Basi wygranej. Dziękuję za wspólną zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Internet mi szwankuje, próbuje drugi raz ;-)
    Dziękuję za gratulacje.
    Dziękuje losowi i tej ręce,która mnie wylosowała. Zaraz wysyłam adres!
    O rany, ale się cieszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu , jeszcze raz gratuluję wygranej :) Fajnie, jak los się do nas uśmiecha...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  12. Barbara to szczęściara, pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dla Basi:) I dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje i dziekuję za zabawe!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję zwyciężczyni :) Bardzo jestem ciekawa, co powstanie z tych cudnych kolorków. A tak swoją drogą cieszę się z zabawy, bo chociaż nie wygrałam, to trafiłam na tego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że cieszysz się z okazji trafienia na mojego bloga. Zapraszam Cię oczywiście częściej...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  16. Dziękuję za zabawę o gratuluję Basi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje gratulacje dla Basi :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje dla Basi i dzieki za zabawę :) pozdrawiam Pstro

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluje Basi:), a tobie dziękuję za zabawę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy jeszcze nie byłam w Berlinie, zazdroszczę wypadu! A zajawka mnie baaardzo zainteresowała, czekam niecierpliwie na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto pojechać... Miasto warte zobaczenia, można się pozachwycać, a i sklepy też do pozazdroszczenia...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  21. Fajna zabawa:)) Witam na moim blogu:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też Cię witam :) Bardzo mi miło... Zapraszam częściej...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  22. Gratuluje Basi,a to jej się poszczęścił. Znając ją na pewno włóczki wykorzysta. Ja takie fajne candy przegapiłam oj no szkoda. W Berlinie nie byłam, a na pewno warto pozwiedzać. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, rzeczywiście, szkoda że przegapiłaś... Już sobie wyobrażam, jakie cudne zwierzaczki i insze inszości byś wyczarowała...
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  23. Jeszcze raz wszystkim Wam bardzo dziękuję za udział w mojej rozdawajce i za Wasze miłe komentarze :)
    Oczywiście zapraszam częściej, to jak balsam dla mojego serduszka...
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...