czwartek, 3 marca 2016

Nowy haft XXX i ... prezent // New Cross Stitch and ... Present

 Witam serdecznie moich nowych Gości Obserwatorów: Ignezję, Agatę, Elżbietę, Marrikę, 
Promyka, Małgorzatę i Gosię. Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną dłużej ♡


Dzisiejszy wpis będzie się składał z dwóch części.
Pierwsza dotyczy nowego haftu, natomiast druga wspaniałego prezentu, którym zostałam obdarowana przez los i Kogoś. 


Tak więc po kolei.
Poczyniłam przygotowania do nowego haftu. 

Od kilku dni zastanawiałam się nad wyborem kolorów i prawie się zdecydowałam.
Dlaczego prawie - bo nie wiem, czy będą dwie poduszki, czy jedna, a może bieżnik.
Jeśli bieżnik, to już mam zdecydowaną kolorystykę. Jeśli poduszki, to coś się jeszcze zmieni.
Dobrze że chociaż na kanwę już się zdecydowałam. Jest to Aida 18",  kolor ecru lub może kość słoniowa, nie pamiętam.
Trochę kiepsko ten kolorek na zdjęciu widać, ale jest naprawdę ładny.


Jeśli pozostanę przy hafcie całościowym, to będą te pokazane kolorki - mulinka DMC z zapasów.
Natomiast jeśli będą dwie części (czytaj: poduszki), to kolorystyka ulegnie lekkiej zmianie.
W ciągu kilku dni postaram się rozstrzygnąć ten dylemat.
Trzymajcie kciuki, aby mi starczyło wytrwałości...






A teraz prezent !!!!!

Udało mi się zająć pierwsze miejsce w candy zorganizowanym przez Ludwikę  ♡ ♡ ♡
I tylko zobaczcie jakie cudeńko przywędrowało do mnie na skrzydłach poczty.


A pragnę dodać, że Ludwika takich cudeniek tworzy dużo więcej. 
Wszystkie są piękne i w pięknych kolorach.
Warto do niej zaglądać, żeby nacieszyć oczy.


Ta chusta to taki plaster miodu na moje serducho...
Nieraz dziewczyny pokazują, jakie wspaniałości pozdobywały, jest ich zazwyczaj kilka lub nawet kilkanaście.
A mnie przez wszystkie lata przytrafiło się trzy razy (łącznie z tym, w tym nagroda pocieszenia).
Tak więc tym bardziej radość moja była przeogromna... aż wierzyć mi się nie chciało...
Podobno osoby urodzone w kwietniu rzadko coś wygrywają i chyba coś w tym jednak jest...
Więc może tą fantastyczną zdobyczą przełamię moją kiepską passę.
Podziwiajcie te misterne ażurki ♡


I to tyle radosnych wieści dzisiaj.
Dziękuję za wszystkie wizyty i przemiłe komentarze.
Pozdrawiam Was ciepło ♡ ♡ ♡

42 komentarze:

  1. Widzę, że sporo osób ten SAL zauroczył.;) A twoim prezentem jestem absolutnie zachwycona, gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. sal rzeczywiście jest bardzo interesujący, a prezentem jestem baaardzo zachwycona i zauroczona.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Skoro masz dylemat, to najprostsze (chociaż pewnie najbardziej pracochłonne) będzie zrobienie dwóch haftów :D
    A tak na serio, którykolwiek pomysł wybierzesz, na pewno będzie się pięknie prezentował. Pozdrawiam i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że może w przyszłości powstanie druga wersja tego sal-u. Bardzo mnie korci spróbowanie ściegów specjalnych. tego jeszcze nie robiłam.
      Pozdrawiam serdecznie i dzięki :-)

      Usuń
  3. No w takim razie trzymam mocno kciuki, bo kolory stonowane bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i chyba będą rzeczywiście stonowane. Pewnie jednak w dwóch wersjach. Jutro ostateczna decyzja zapadnie.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Prezent po prostu pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Też tak właśnie uważam ;)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Gratuluję wygranej :) Piękna chusta. Miłego wyszywania samplera. Ciekawa jestem na jaką wersję się zdecydujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ta wygrana to naprawdę dla mnie wielka niespodzianka. Co do samplera, to jutro zapadnie ostateczna decyzja.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  6. Piękny prezent otrzymałaś! I motylek czarowny ochoczo sobie przysiadł na chuście. Bardzo dobrze się wpasował!
    Trzymam kciuki za realizację SAL-u :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że prezent jest prześliczny. A motylek jakoś mi tu się wpasował. Kiedyś miałam "hopla" na punkcie takie biżuterii i trochę mi jeszcze zostało.
      I dzięki za te kciuki !!!
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  7. prezent wspaniały, pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. też doceniam ten swój prezent.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. kolorki wyglądają super, tak bardzo jesiennie :)
    miłego haftowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że jeśli nawet koncepcja się zmieni, to kolorystyka niewiele. Lubię takie zestawienia, choć oczywiście nie tylko takie.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za życzenia powodzenia.
      Ciągle żałuję, że nie mogę pisać u Ciebie komentarzy.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Dziękuję że mnie odwiedziłaś,życzę miłego wyszywania i będę zaglądać /już dopisuję Twój blog do listy/.Chusta jest przepiękna!!!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi miło, że tu zajrzałaś. I mam nadzieję, że będziesz częściej wpadać. Mnie też chusta się podoba.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  11. Bardzo ladne kolorki wybralas efekt na pewno bedzie wspanialy. A wygrana cudowna! Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam nadzieję, że hafty wypadną fajnie. Dzięki za zorganizowanie tej zabawy :)
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  12. Gratuluję wygranych candy. Świetna chusta ! Miłego haftowania samplera ( wyhaftuj oba ).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo. Rzeczywiście chusta jest super. Liczę że haftować będzie się przyjemnie. Może druga wersja powstanie w przyszłości.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  13. Piękny prezent :)
    Życzę powodzenia w haftowaniu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Prezent śliczny.
      Mam nadzieję, że haftowanie wyjdzie OK.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  14. W wyborze Kochana nie pomogę bo sama często mam problem z wyborami kolorów hihihi :) Gratuluję wspaniałej wygranej :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, masz rację, z wyborem kolorów jest niekiedy duży problem. Ciężko się zdecydować. A wygrana jest trafiła mi się rzeczywiście kapitalna.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  15. Powodzenia w haftowaniu,zawsze jestem pełna podziwu dla tej techniki i ludzi którzy nią się posługują,a prezencik...cóż...wielkie wow!Podejrzewam,że okrycie się czymś tak pięknym to wspaniałe uczucie :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Tak mi się wydaje, że zawsze podziwiamy techniki, które nam nie są znane. Ja przynajmniej tak mam.
      A prezent jest rzeczywiście świetny.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  16. Prezent przepiękny:) A co do haftu to jestem bardzo ciekawa na jakie kolory się ostatecznie zdecydujesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, prezent przepiękny. Jestem zachwycona. Co do kolorków, to już część wiem. reszta w przyszłości...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  17. Wybrałaś kolorki, które lubię. Są takie ładne, stonowane. Haft będzie piękny. Gratuluję wspaniałego prezentu. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę kolorki w tzw. międzyczasie się zmieniły, ale nie za bardzo.
      A prezentem jestem zachwycona.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  18. Na pewno dokonasz najlepszego wyboru i sampler będzie piękny :) Życzę miłego haftowania i trzymam kciuki. Zapraszam również do siebie http://nadmorskaoaza.blogspot.com/ Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię miło i zapraszam oczywiście jak najczęściej. Ciebie też będę odwiedzać :)
      A z haftu będą dwie poduszki.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  19. Ale bajer Ci się trafił! Taki prezent, to eksplozja radości :-)
    Też ściskam kciuki za wytrwałość w haftowaniu. Ale co to dla Ciebie.... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Dzięki !!! bardzo jestem chustą rozradowana. Mam nadzieję, że z haftem sobie poradzę. Najpierw jedna poduszka, a potem druga.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  20. Miłego haftowania ;) A chusta cudowna no no
    zazdroszczę i ma moje kolorki hmmmm piękna !!!
    pozDrawiaM cieplusio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. A chusta rzeczywiście jest bardzo fajna i będzie w użyciu. W końcu trafiło na maniaczkę chustowo-szalikową.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  21. No proszę, tylko trochę mnie nie było, a Ty pokazujesz takie wspaniałości.
    Pozdrowionka od elfa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak właśnie bywa, jak kogoś nie ma... Rzeczywiście, fajności mi się trafiły. Do tego przytulne...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...