środa, 18 maja 2016

Wygrane candy, awaria kompa i ... podróż // I Won Candy, My PC Failure and ... Journey

Gorąco witam mojego nowego Gościa Obserwatora Iwonę :)
Cieszę, że tu przybyłaś i liczę, że zostaniesz na dłużej ...


Trochę mnie nie było z kilku przyczyn. 
A pierwsza i najpoważniejsza z nich to awaria komputera. Padła mi płyta główna.
W tym nieszczęściu miałam jednak trochę szczęścia, bo płyta była na ostatkach gwarancji i w dodatku nie zeżarło mi danych. Ale za to trwało trochę, zanim mój palantirek znowu był sprawny (ponad trzy tygodnie na niego czekałam).

Tak więc musicie mi wybaczyć, że do Was nie zaglądałam i się nie odzywałam, ale jak już dorwałam się do jakiegoś kompa, to raczej nadrabiałam sprawy zawodowe, tudzież zawodową korespondencję.
Zresztą jeszcze do początków czerwca będę tu ptakiem przelotnym, ale potem tym intensywniej będę do Was zaglądać...
Stęskniłam się za blogowaniem i za odwiedzinami u Was :)

Nawet nie dałam rady zaprezentować haftu w następnej odsłonie zabawy Choinka 2016 (choć haft miałam gotowy) ... Buuu ....
Niekiedy przeciwności nam się kłodami rzucają pod nogi...



Teraz jednak przechodzę już do spraw dużo, dużo przyjemniejszych.
Brałam udział w rozdawajce  TUTAJ  i wygrałam ją.
Wow, w moim przypadku to się nie zdarza często, ten rok jakiś wyjątkowo łaskawy dla mnie...
Tak więc bardzo się ucieszyłam, ponieważ jestem znanym szopem-czytaczem!!!

I wyobraźcie sobie, jakie było moje wielkie zdziwienie, gdy pewnego dnia listonosz przyszedł do mnie z dużą paczką, której kompletnie nie skojarzyłam z tą książkową rozdawajką.
Czegóż w tej paczce nie było...
Tylko patrzcie i podziwiajcie :)


Książkę już oczywiście dawno przeczytałam i polecam Wam. 
Nie jest to żaden poradnik, choć tytuł może coś takiego nasuwać na myśl.





Prawda, że same cudeńka !!!
I w dodatku wysypały się z pudełka jak z rogu obfitości...
Były jeszcze słodkości, ale się zjadły natychmiast i nie udało się ich obfocić.

Pragnę bardzo serdecznie podziękować Lady Savage, czyli Weronice, która tworzy mnóstwo wspaniałych rzeczy i ma prześliczną córeczkę.
Zajrzyjcie koniecznie do Świata nicią malowanego i cieszcie swoje oczy !!!


W tej przymusowej przerwie udało mi się wyjechać w jedną z wymarzonych podróży.
Odwiedziłam część Anglii i Szkocji i wróciłam zachwycona.
Więcej na temat tej podróży w czerwcu będzie Tutaj
Jak już ten wpis popełnię, to dam znać.
A teraz mała zajawka tego, co zachwycało moje oczy.




I jeszcze na koniec tego wpisu piękny szkocki kolcolist dla Was.


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie 
i gorąco dziękuję za odwiedziny i cudne komentarze :)
Do następnego razu !!!

24 komentarze:

  1. Ale prezentów! ładne, ciekawe i smaczne:) Odbyłaś cudowną podróż, życzę takich więcej:) Ciekawa jestem, czy jaśmin żyje? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podróż rzeczywiście świetna i mnóstwo wspaniałych wrażeń. A co do jaśminu, to sama jestem bardzo ciekawa. Już niebawem zobaczę i dam znać.
    Pozdrawiam ciepło :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same śliczności dostałaś - Szczęściara z Ciebie!
    Podróż wspaniała i jestem ciekawa Twoich wrażeń :)
    A problemy niech się trzymają z daleka!
    Pozdrawiam cieplutko ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Rzeczywiście fajnie zostałam obdarowana.
      Podróż fantastyczna. Niebawem coś o niej naskrobię i pokaże trochę zdjęć.
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  4. Gratuluję prezentów oraz wycieczki. Z przyjemnością obejrzę zdjęcia z podróży. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Jak zdjęcia uporządkuję, to jakąś ich część pokażę. Bo wszystkich to nie da rady.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
    2. Fajny wyjazd i prezenty super gratuluje Dobrze że masz już naprawiony komputer

      Usuń
    3. Rzeczywiście, dostałam wspaniałe prezenty, a wyjazd był rewelacyjny. Natomiast komp chyba już jest OK, tylko nie wiadomo, czy coś nie dolega drukarce... Ach te problemiki, zawsze nas jakiś próbuje dopaść. Grunt to się nie poddawać.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  5. Współczuję tej awarii. Prezent dostałaś cudny. Już czekam na wpis o podróży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie da się ukryć, że trochę brakowało mi komputera. Ale żeby nie było za dobrze, to teraz szwankuje drukarka. Opisy z podróży jakoś w pierwszej połowie czerwca.
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  6. Super wycieczka:) piękny zamek. Wspaniałe nagrody otrzymałaś, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę. Wyprawa rzeczywiście była rewelacyjna, a zamków po drodze kilka. Jeszcze w przyszłości o tym napiszę.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  7. Przepiękny prezent i cudna wycieczka:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Wycieczka rzeczywiście wspaniała, a prezenty świetne.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  8. Gratuluję wygranej, a jak widzę, jest czego :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Wygrana rzeczywiście wspaniała.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  9. Gratuluję wygranej ;) Czekam na relację z wyjazdu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. A relacja z wyprawy będzie jakoś w czerwcu.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  10. Każda podróż jest fajna, ale ta, o której piszesz, jest niezwykłą podróżą do bajkowej krainy. Dlatego cieszę się, że miałaś okazję pojechać, przeżyć wspaniałą przygodę i zobaczyć niepowtarzalnie piękne miejsca. Troszkę Ci jednak zazdroszczę :) Może kiedyś będzie nam dane razem poszukać tych osławionych szkockich wrzosowisk :) i przywieżć tonę imbirowych ciasteczek :) Kiczowaty mi wyszedł ten wpis, ale to z nadmiaru emocji! Życzę kolejnych ciekawych podróży.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że podróż moja podróż Ci się podobała. Liczę, że w niedalekiej przyszłości pojedziemy może do Londynu. Imbirowe ciasteczka rzeczywiście bardzo są dobre.
      Dzięki za te podróżne życzenia. Jestem za ;)
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  11. Same piękne, dobre rzeczy i zdarzenia u Ciebie :-) Super!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ostatnio jakoś lepiej u mnie. Ale po zimowej depresji coś mi się od życia należy...
      Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  12. Wow, jaką wspaniałą wyprawę odbyłaś. Czy z tymi twoimi tolkienistami znowu ;)
    Gratuluję również wspaniałej wygranej.
    Pozdrowienia zasyła elf

    OdpowiedzUsuń
  13. :) Proszę bardzo, cieszę się przeogromnie, że Ci się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...