sobota, 11 marca 2017

Niespodziewana niespodzianka // Unexpected Surprise

Witam bardzo serdecznie moich nowych Gości Obserwatorów: 
Annę Iwańską i Magdę m... 
Zapraszam jak najczęściej w moje skromne progi ♡


Dzisiaj chcę Wam opowiedzieć o wspaniałej niespodziance, która mnie spotkała.
Jak prawie każda z nas, biorę czasami udział w rozmaitych wspaniałych rozdawajkach.
Mój udział w tychże rozdawajkach niezmiernie rzadko kończył się dla mnie tzw. uśmiechem losu.
Niekiedy naprawdę zazdraszczałam innym dziewczynom, kiedy chwaliły się swoimi wygranymi.
Buuu!!! A mnie to tak rzadko spotykało.

Ale w końcu i do mnie się szczęście uśmiechnęło.
Tak więc z przeogromnym zdumieniem przeczytałam o tym, że zostałam wylosowana przez niezmiernie utalentowaną Gosię z bloga Peninia Art  w zorganizowanym przez Nią candy.
Do wygrania były wspaniałe papiery.
I proszę mi wierzyć, że kiedy niewiele później przez domofon usłyszałam -"Paczka", to nawet się nie zdziwiałam, bo czekałam na drobną przesyłkę. 
Trochę się zdziwiałam po otworzeniu drzwi, bo paczka wydawała mi się jakoś jakby za duża.
Zdziwiłam się bardziej, kiedy okazało się, że jest to błyskawiczna przesyłka od Gosi.
A jeszcze większe zdziwienie i zdumienie mnie ogarnęło po otworzeniu paczki.
Bo tylko spójrzcie, jak się miałam nie dziwić takiemu bogactwu.

Przypominam, że miały być papiery.
Które oczywiście były, ale poza nimi przeogromna ilość najróżniejszych i przepięknych przydasi ♡ 
I nawet się przyznam Wam szczerze, że zastosowania niektórych dodatków jeszcze do dzisiaj nie rozszyfrowałam, choć bardzo pilnie się staram.

A teraz będzie mnóstwo zdjęć, bo nie może być inaczej ...






Tak więc za jakiś czas pewnie możecie się spodziewać jakiejś karteczki z mojej strony, a może nawet czegoś jeszcze.
Gwałtownie się próbuję dokształcać w tej "papierowej" dziedzinie...
Oczywiście to będę takie pierwsze koty za płoty.

I żeby Was rozbawić, to jeszcze Wam powiem, jakie mnie zdziwienie ogarnęło na widok papierów.
Oczywiście znam różne ozdobne papiery i tak sobie i te wyobrażałam.
A to bardziej takie cienkie tekturki...
W każdym razie kompletnie insza inszość niż myślałam.
A wszystko takie piękne.
Jestem zachwycona ♡

Jeszcze raz zapraszam Was gorąco na blog Gosi ♡
Można tam zobaczyć wiele wspaniałości.


I jeszcze na zakończenie tego długiego wpisu chcę się znowu pochwalić...
Jak to zostałam obdarowana w Dzień Kobiet kwiatami, a właściwie całą masą tulipanów (musiałam je rozdzielić na dwa wazony) przez moją Córeczkę ♡♡♡

A tutaj moja córka (mam zgodę na publikację zdjęcia).
W pracy - cała w kwiatach ...

Na koniec tego długiego wpisu jeszcze raz moje tulipanki.
Również dla Was  ♡

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.
Dziękuję za odwiedziny i za wszystkie, miłe memu secu, komentarze ♡

Do następnego razu :)

58 komentarzy:

  1. Bardzo serdecznie Ci gratuluję! Dostałaś wspaniałe przydasie, więc miłej zabawy Ci życzę:-)
    Tulipanki są prześliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Przydasie rzeczywiście świetne.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Gratuluję. U Gosi wygrałam kiedyś fantastyczny, zdobny pędzel.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A co do pędzla, to go widziałam. Piękny.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  3. O wow! Same cuda i cudowności dostałaś :) Teraz to ja Tobie zazdarszczam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, dziękuję pięknie. Ja prawie sama sobie zazdraszczam...
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. Gratuluję piękne przydasie. Teraz możesz oszaleć z karteczkami.
    Śliczne tulipany bardzo je lubię.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przydasie cudne. Ale chwilowo musze się odważyć na tę pierwszą karteczkę...
      Też lubię tulipany.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Gratuluję! Piękną nagrodę otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rzeczywiście nagroda jest świetna.
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  6. Gratuluję, cudowne prezenty! Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję.
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  7. Gratuluje wygranej , świetne prezenciki a córcie wśród tulipanów wygląda uroczo.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Też uważam, że zdjęcie córki w tulipanach jest świetne.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  8. Gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Gratuluję cudnej wygranej- nic tak nie cieszy jak niespodzianka, a jak jeszcze trafiona to już jest cudnie;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tez się ciesze i mam nadzieję, że uda mi się wykorzystać te piękne rzeczy. W każdym razie będe próbować.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  10. No i do Ciebie uśmiechnął się los!piękna nagroda,gratuluję :)a tulipany i inne cebulowce uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście, ten rok przynajmniej pod tym wzgędem okazał się dla mnie łaskawy...
      Też lubię tulipany i inne też...
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Gratuluję wygranej i powiem szczerze że śliczne są te kochana Twoje tulipanki.. No po prostu wiosnę czuć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję i przyznam, że też mi się te tulipanki bardzo podobają.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Wspaniałe papierki dostałaś. Możesz z nich cuda wyczarować, na wzór tych Peniniowych śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papierki wspaniałe, ale jesli chodzi o te cuda podobne do peniniowych, to daleka droga przede mną...
      Ale dzięki i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Kobiecie z kwiatami zawsze do twarzy:-). Gratuluję takiej bogatej i kreatywnej wygranej. Nowe "zabawki" zawsze cieszą i inspirują więc czekam na efekty zabawy z papierkami.Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. A wygrana rzeczywiście wspaniała. Obym ja umiała wykorzystać.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Bardzo mi miło,że mogłam ucieszyć cię i obdarować tymi przydasiami do tworzenia. Mam nadzieję,że ci się przydadzą i powstaną piękne prace:)
    Dziękuje za tyle miłych słów:)Ciepło na sercu:)
    A córcia śliczna wśród tulipanów. Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeszcze bardziej miło, że tyle piekności do mnie przywędrowało.
      Mam tylko cicha nadzieję, ze coś uda mi się z nich zrobić. Będę się starała.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  15. Zdjęcie córki w tulipanach cudne:)))a przydasiów to Ci normalnie zazdraszczam:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, miło mi, że zdjęcie córki się spodobało.
      Ja sama prawie sobie zazdraszczam i licze, że jakoś fajnie uda mi się je wykorzystać.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  16. Gratuluję wygranej, takie prezenty zawsze cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Rzeczywiście takie prezenty to sama radość.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  17. Wspaniałe przydasie do Ciebie przyfrunęły!
    Z pewnością coś pięknego powstanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Też mam nadzieję, że coś fajnego uda mi się z nich stworzyć.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  18. Gratulacje , ostatnio masz szczęście w tych Candy ;)
    Ja to we wszystkich rozdawajkach robię tylko sztuczny tłum ;P
    A kwiaty piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, do tej pory też tak miałam. Osiągnęłam średnią - jedno candy na rok (w tym jedna nagroda pocieszenia). Nie wiem, czy to jakos dużo. To w tym roku jakoś mi się tak zdarzyło dwa razy...
      Dziękuję i pozdraiwam serdecznie :)

      Usuń
  19. Gratuluję wygranej,a tulipany są przecudowne,uwielbiam te kwiaty ♥
    Pozdrawiam serdecznie ♥
    PS.odpisałam na Twój komentarz na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tez kocham tulipany. Inne kwiaty zresztą też.
      I dziękuję za infor.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  20. Gratuluję Ci moja droga tak wspaniałej niespodzianki,same cudowności dostałaś,a córcia pięknie wyglada wśród wiosennych tulipanków :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. I miło mi, że zdjęcie córki w tulipankach Ci się spodobało.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  21. Gratuluję wygranej.
    Córcia między tulipanami sama jak piękny kwiat.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję. I dziękuję w imieniu córki. Piekne porównanie.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  22. Teraz, to my Tobie zazdrościmy wygranej. Też byłabym zachwycona :).

    Uwielbiam tulipany. Są, to moje ulubione kwiatki i nie może ich zabraknąć w moim wazonie :).

    Bardzo fajne zdjęcie córki :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że mnie też można pozazdrościć ;) Tulipany również bardzo lubię. I dziękiz a córeczkę moją.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  23. Gratuluję. Rzeczywiście same skarby. Chętnie zobaczę co wykonają z nich Twoje zdolne rączki. Tulipany takie kolorowe, pięknie i taka śliczna buźka wśród nich.Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też uważam, że same wspaniałości. Co do wykonania czegoś, to jeszcze dłuższa chwilkę. Muszę się naumieć trochę... Tulipanki śliczne i buźka moja też.
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  24. Wspaniała wygrana ogromnie gratuluje:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci. Rzeczywiście świetna wygrana.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  25. Świetny zestaw różności. Sama bym taki przygarnęła. W stonowanych kolorkach tworzy pasującą do siebie całość.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujęza wizytę i zapraszam oczywiście częściej. Mnie też się bardzo podoba ten inspirujący zestaw.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  26. Gratuluję wygranej, dziękuję za przyłączenie się do mojej zabawy. Będę do Ciebie wpadać.
    Wiosennie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę. Może w zabawie mi się uda ;).
      Też będę Cię odwiedzać, bo mi się spodobało.
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  27. Dostałaś przewspaniały prezent:) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam.
      Dziękuję i pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  28. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Prezenty rzeczywiście świetne.
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  29. Gratuluję wspaniałej wygranej. A tulipanki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Tez uważam że tulipanki są piekne.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...