poniedziałek, 17 kwietnia 2017

Candy - dokładka // Candy - makeweight


Kiedy ogłaszałam swoje II Candy tematyczne, tym razem dla krzyżykujących - TUTAJ - wspomniałam, że najprawdopodobniej będzie jakaś dokładka.
I oto chciałam Wam pokazać, co to będzie.


Całkiem słuszny kawałek polskiego lnu nr 33 - niektóre haftujące tylko ten len uznają za jedynie właściwy - i stojąca ramka, w której można umieścić dwa hafty.
Zupełnie niedawno nabyłam takie ramki i pomyślałam, że jedną podzielę się z Wami.
(Drugie zdjęcie pochodzi z internetu.)



Oczywiście będą jeszcze jakieś słodkości, ale to już będzie niespodzianka.
Mam nadzieję, że moja dokładka się Wam spodoba.

Pragnę jeszcze przypomnieć - że osoby, które zgłosiły się do candy, a nie spełniają wszystkich warunków, nie będą mogły wziąć udziału w losowaniu.

Na zakończenie kilka drobnych wielkanocnych akcentów z mojego domku.



Tym narcyzowo-baziowym bukietem żegnam się chwilowo z Wami i życzę dalszej świątecznej atmosfery.


Dziękuję Wam przepięknie za liczne odwiedziny i cudowne świąteczne życznia :)))

Do zobaczenia !!!


34 komentarze:

  1. Masz piękne zajączki!
    Taki len to pewnie niejedna z nas chciałaby dostać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Candy będą przebogate !!! Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładne dekoracje w domu 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładka rozdawajkowa jest super.
    Świetna gromada różnych zajęcy u Ciebie urzęduje.
    Pozdrowienai ślę (elf)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo zaciekawiłaś mnie tym lnem. Od dawna czytam, że niektórzy tylko na nim wyszywają, a ja nie miałam okazji nawet go podotykać. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne dekoracje, ach te zajączki:):):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie polubiłam Cię na FB. Pięknie u Ciebie. Pozdrawiam:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pięknie Ci dziękuję.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  8. Moje ostatnie hafty były na lnie,ale białym:))super prezent:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Len ma cudny kolor, kicajce super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja należę do tych haftujących na polskim lnie. BARDZO GO LUBIĘ!
    Wspaniałe nagrody przygotowałaś, Małgosiu!!!
    'Atmosfera oczywiście wciąż świąteczna... u Twój bukiet na parapecie śliczny!!!
    Buziaki i uściski :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Może trafi do Ciebie :*

      Usuń
  11. Urocza rodzinka zajączków. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne ozdoby i bardzo fajny bukiet:-) Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na lnie jeszcze nie miałam odwagi haftować, a ramka jest super :).

    Cudnie ozdobiłaś swój domek :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero się przymierzam do lnu...
      Pozdraiwam wiosennie :*

      Usuń
  14. Tak ten len jest świetny. Rameczka bomba! Można wiedzieć gdzie można kupić ten cudowny talerzyk zajączek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli chodzi o zakupy, to zająca chyba kupiłam jakiś czas temu w MPiKu, natomiast zająca w Home&You (może znasz tę sieć) w zeszłym roku.
      Też mi się spodobał.
      Pozdrawiam wiosennie :)

      Usuń
    2. W Home&You kupiłam talerz zająca ;)

      Usuń
  15. Szkoda że ja nie jestem krzyżykująca ,len lubię wykorzystywać do innych pomysłów,a rameczka jest świetna :)
    Lubię wielkanocne dekoracje,chyba bardziej niż bożonarodzeniowe,bo to zawsze wiosna ,przynajmniej w założeniach :)
    Podobają mi się Twoje zajączki :)
    Pozdrawiam cieplutko Marille.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dokładka jest świetna :)
    A wiosenne akcenty bardzo dekoracyjne.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super dokłądka:)super zajęcze rodzinki u Ciebie gościły

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...