piątek, 7 kwietnia 2017

Fantastyczna wygrana // Awesome Win

Witam bardzo serdecznie mojego nowego Gościa Obserwatora:
Agnieszkę M.-K.
Zapraszam jak najczęściej w gościnę ♡



Dzisiaj chcę się Wam pochwalić (ostatnio częściej mi się to zdarza)  następną wygraną rozdawajką.
Bardzo ten rok się dla mnie łaskawie rozpoczął.
Może i dla mojego stanu zdrowia też będzie łaskawszy.
Ale wracając do rozdawajki, to była ona zorganizowana przez Basię z bloga Minął dzień.

Wiadomo, że każda wygrana jest wielką niespodzianką.
Ale ta była tym większa, że co najwyżej liczyłam na jakąś jedną książkę i dodatki.
Tymczasem Basia mnie kompletnie zaskoczyła.

Dostałam takie trzy wspaniałe książki (pewnie znowu będę się czegoś uczyć)
A do tego prześliczne szydełkowe kurki.
Zobaczcie, jakie są urocze.

Ale to nie koniec.
Basia w rozdawajcie wspominała o wycinankach i spytała, czy chcę.
Co potwierdziłam, pisząc, że właśnie mam zamiar rozpocząć przygodę z karteczkami
(pragnę donieść, że pierwsza karteczka już powstała i spodobała się nawet). 
Pokażę tę moją pierwszą karteczkę następnym razem.

I tylko zobaczcie, co zrobiła Basia.
Wycięła te wszystkie cuda specjalnie dla mnie.
Poczułam się ogromnie wzruszona, nie wspominając o zaskoczeniu ilością wycinanek 
i innych wspaniałych papierowych przydasi.
Basiu, jesteś wielka ♡


Nawet różne napisy i inne wielkanocne dostałam, a także choineczki, gwiazdeczki i reniferki.
Po prostu cuda ...

Do tego przyleciały też do mnie karteczki.
Jedna z życzeniami wielkanocnymi, a druga taka bardziej osobista - dla mnie.
Była też  czekolada, ale się zjadła, zanim zdążyłam obfocić ;)


Karteczka dla mnie była z miłym liścikiem.
Bardzo mi się spodobała.
Tulipanki na niej są prześliczne.


Tak więc zapraszam Was do Basi, osoby o wszechstronnych talentach. Na jej blogu można zobaczyć wiele wspaniałości, tworzonych w różnych technikach.

A na koniec jeszcze bratki miniaturki (zdjęcie z internetu).
Bardzo mi się podobają i mam zamiar kupić sobie chociaż jedne.


Pozdrawiam Was bardzo ciepło i wiosennie ♡ ♡ ♡
Dziękuję za odwiedziny i wspaniałe komentarze.

Do następnego razu :)

30 komentarzy:

  1. Same wspaniałości, gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj, zazdroszczę takiej szczodrej przesyłki! Będzie z czego karteczki tworzyć :-)
    Bratki śliczne..najbardziej lubię właśnie takie drobne kwiatuszki :-)
    Pozdrawiam Cię cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniale! Gratuluję :)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję :) wspaniałości dostałaś od Basi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, bardzo się cieszę, że takie wspaniałości dostałaś od Basi. Bardzo jestem ciekawa Twojej pierwszej kartki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Same wspaniałości dostałaś!
    Ja tak samo jak Małgosia jestem bardzo ciekawa Twojej pierwszej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję!
    To będzie się teraz działo...

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej 😊 bardzo ładne nagrody dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale wspaniałe prezenciory, to sie nazywa szczęście, ja od dawna w takich zabawach nie mam. A kurkę od Basi rownieź posiadsm, dostałam w zeszłym roku, zagości jako dekoracja na stole i w tym roku, ciekawa jestem pierwszej karteczki. Pozdrowionka serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zazwyczaj też nie mam szczęścia we wszelakich rozdawajkach. To ten rok mnie jakoś tak nadzwyczajnie rozpieścił. A kurki od Basi są super. Będę u mnie siediząły na jajkach.
      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
  10. a bratki miniaturki jak ze zdjęcie zakupiłam dwa tygodnie temu na balkon, pięknie kwitna i rozrosły sie polecam zakup :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero mam zamiar je kupić. Tylko nie wiem, jak u mnie sobie poradzą. Mam ogromne nasłonecznienie. Zobaczymy :)

      Usuń
  11. Fajności Ci się trafiły. Życzę następnych super przydasiów.
    Takie bratki warte są zakupu.
    Pozdrowienia od elfa :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :) Piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za miłe słowa.
    Skradłam do mnie zdjęcia, nie gniewaj się ;-)
    Bratki zawitają do mnie na balkon chyba jeszcze przed Wielkanocą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też jest bardzo miło. A moje zdjęcia u Ciebie bardzo dobrze wyglądają.
      Jeszcze raz dzięki Ci za wszystko.
      Podrawiam serdecznie :)

      Usuń
  14. Bratki moje ulubione kwiatki, piękne prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bogato zostałaś obdarowana i do tego kreatywnie a takie upominki osobiście uwielbiam:-)Moje bratki już w doniczkach, czekają na powrót wiosennego ciepełka. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczności dostałaś od Basi - gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj kochana cudeńka dostałaś.. Moje gratulacje :) Pozdrawiam.. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prezenty dostałaś:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe prezenty . Teraz pora zabrać się za kartki, by wykorzystać takie śliczne scrapki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne prezenty dostałaś:))ale tych przydasi kartkowych to Ci normalnie zazdroszczę:))

    OdpowiedzUsuń
  21. Rzeczywiście mnóstwo wspaniałości:) i ile przydasi na start z kartkami :) gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję wygranej,teraz zaczniesz zgłębiać inne techniki,super,a kurki są fantastyczne:)
    Czekam na Twoje kartkowanie,skoro tyle wspaniałości dostałaś,to będzie łatwiej zaczynać:)
    Serdeczności zostawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie w najnowszym wpisie pokazałam, oprócz nowego hafciku, moja pierwszą karteczkę.
      Tak więc zaczynam wykorzystywać powoli te wszytskie wspaniałości.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  23. wspaniałe prezenty - piękne kurki i książki baaaardzo intrygujące :)
    szczęściara!

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję wygranej i prezencików:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...