Wiosenne opaski na głowę // The Spring Headbands

Ostatnio naszło mnie na opaski na włosy. Są dość szerokie, ale za to z cieniuteńkiej wełenki. Cała opaska mieści się w dłoni. Według mnie idealne na chłodniejsze wiosenne dni, szczególnie gdy wiatr trochę wieje. Jesienią niezbyt zimną też będą wspaniałym i efektownym uzupełnieniem stroju.
Chwilowo jedna powstała na zamówienie, a jedną zrobiłam dla siebie.



Na zdjęciach powyżej prezentuję opaskę zrobioną na zamówienie. Może później uda mi się zamieścić zdjęcie z właścicielką. A oto zdjęcie właścicielki w tej opasce.


Natomiast ta opaska jest przeznaczona dla mnie. Zresztą może jeszcze jedną sobie zrobię w innym kolorze, chociaż chyba też cieniowanym (ostatnio bardzo mi się podobają cieniowane włóczki). A może w ogóle będzie trochę inna. Zobaczymy :)




Komentarze

Prześlij komentarz