Następne opaski na głowę // The Next Headbands

Między jednym prezentem a drugim (i w oczekiwaniu na zamówioną przez internet wełnę) zrobiłam następne wiosenno-letnie opaski na głowę.
Nie da się ukryć, że ostatnio robienie na drutach i szydełkiem sprawia mi naprawdę ogromną przyjemność :)



Jedna jest z tej samej włóczki, z jakiej już wcześniej wykonałam opaskę, inaczej tylko przyozdobiona. Natomiast druga jest zupełnie w innym kolorze, choć też z tak samo cieniutkiej włóczki. Może ta druga będzie dla mnie. Zobaczymy, bo w planach mam jeszcze co najmniej jedną.



Komentarze

  1. Prześliczne te opaski. Miałabym poważny problem z wyborem. Trzymaj tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Miło, że się podobają.
      Pozdrawiam i zapraszam częściej :)

      Usuń

Prześlij komentarz