Elf Maedhros - haft krzyżkowy // Elf Maedhros - cross-stitch embroidery

To też mój stary haft, którym zresztą obdarowałam bliską mi osobę.
Przedstawia płomiennorudego Maedhrosa (to ten typ na samej górze :)) i jego dwóch braci bliźniaków Ambarussa (więcej informacji na temat tych elfów można znaleźć w Silmarillionie J.R.R. Tolkiena).


Maedhros to moja druga wielka sympatia, mimo że należał do Wydziedziczonych i nie wszystko, co czynił, przypadło mi do gustu. I mimo jego męstwa i dzielności bardzo smutny koniec go czekał.



Haft jest dość spory, bo ma wymiary 28 x 64 cm. Ale niestety, nie pamiętam już iloma kolorami go haftowałam (a nie zapisałam sobie tego).
I zdjęcia są takie sobie, bo robione już kilka lat temu. Nawet haftu wcześniej nie uprasowałam :(

Może jakoś niedługo zrobię zdjęcia mojego następnego haftu, który co prawda już dość dawno zaczęłam, ale jakoś skończyć go nie mogę (to chyba taka moja przypadłość z tym niekończeniem).

Dziękuję wszystkim moim Gościom-Obserwatorom za miłe komentarze i swoją obecność. To nieocenione :) 

Komentarze

  1. kompletnie się na haftowaniu nie znam,ale to mi wygląda na sporo pracy, więc podziwiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No rzeczywiście, to sporo pracy. To był mój pierwszy tego typu haft i trochę nie wiedziałam, na co się porywam. Długo trwa, ale efekty są fajne.

      Dziękuję za wizytę i pozdrawiam :)

      Usuń
    2. to jak pierwszy,to tym bardziej godny podziwu!:))

      Usuń
    3. No, dzięki za docenienie :)
      Myślę że w przyszłości jeszcze raz go popełnię,tylko 'wytnę' sobie samego Maedhrosa i będzie tylko dla mnie.
      Pozdrowionka :)))

      Usuń
  2. Kończ, kończ, bo pięknie Ci to wychodzi:)Ten haft jest śliczny.Pozdrowienia ślę:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za wizytę i zachętę do dalszej pracy. Będę sie starała. Jak sfotografuję obecny haft, to pokażę :)
      Pozdrawiam serdecznie :)))

      Usuń
  3. Wykonałaś kawał dobrej roboty:) Świetny haft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za docenienie mojego haftu :) Rzeczywiście, pracy przy nim trochę było.
      Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz