Zajączek (Sal w Ciemno IV) // The Bunny

Witam serdecznie mojego nowego Gościa Obserwatora: Agniesię 125.
Rozgość się i zostań u mnie na dłużej ♡


Dzisiaj przedstawiam Wam pewnego fajnego zajączka, powiedziałabym, trochę urwisowatego, o czym świadczy spojrzenie. Niby niewinne, ale nie do końca ...


To już IV odsłona SALu w Ciemno u ELI ♡
Ela tym razem zaprojektowała wielkanocnego zajączka.
Ale żeby było mniej typowo, zajączek wykluwa się z jajka ...
I muszę powiedzieć, że ten wzorek i taki pomysł bardzo mi przypadły do gustu.
Brawo ELU !!!




Bardzo chciałam wyhaftować jeszcze jednego takiego zajączka - już w zmienionej kolorystyce - ale niestety, nie wyrobiłam się, haftując w tym czasie insze inszości...
Może jeszcze do niego wrócę, bo bardzo mi się spodobał.


Przy okazji pokażę Wam jeszcze hafcik, który prezentowałam wcześniej (KLIK).
Udało mi się go oprawić i jest nowa zawieszka, ku której od początku się skłaniałam, ale chciałam się upewnić ...

Udoskonalam też moją technikę oprawiania tychże zawieszek i idzie mi coraz lepiej.
Po ostatnich pracach ręcznych nie musiałam intensywnie szorować pumeksem upapranych dokumentnie klejem paluszków.
Jest to zdecydowany postęp.
Mam zamiar nadal się dokonalić w tej dziedzinie.

To jeszcze raz Wam pokażę dwie moje nowe zawieszki, tym razem występujące wspólnie.



Banerek jeszcze (zapomniałam, ale mi się przypomniało).


I już zupełnie na koniec muszę się koniecznie pochwalić pierwszymi nieśmiałymi oznakami wiosny w moim własnym domku.
Jeden z moich kwiatków mnie rozczulił, zakwitając tak wcześnie. Co prawda to dopiero pierwszy kwiatuszek, ale jaki śliczny ♡


Zakwitł również mój staruszek skrzydłokwiat, ku mojemu ogromnemu zdumieniu.
Mam go już ładnych parę lat i już kilka razy zmieniałam mu miejsce pobytu, bo ciągle mu coś nie pasowało i marniutki był.
W końcu wydawało mi się, że znalazłam mu lokum, które zaakceptował.
I chyba tak, jeśli po jakimś czasie zakwitł.
Może teraz będzie mu się to częściej przytrafiać ...


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i wiosennie ♡
Dziękuję pięknie za Wasze odwiedziny i komentarze.

Do zobaczenia następnym razem.


Komentarze

  1. podziwiałam już ten haft na innych blogach i dalej mnie zachwyca,
    Beż względu w jakich kolorach jest zrobiony zawsze pięknie wygląda
    Drugi jest przepiękny :)
    pozdwrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że bardzo ciekawy wzór. I jaki przewrotny. Też mi się bardzo spodobał.
      Drugi to wczzęsniejszy, tylko dopiero teraz oprawiłam.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne zawieszki, a zajączek mnie też przypadł do gustu:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fajnie, że zawieszki Ci się spodobały.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  3. Śliczne hafty, a zajączek jest uroczy, chociaż muszę przyznać iż zajączek wykluwający się z jajka to dosyć przewrotny pomysł. Zawieszki śliczne. Pozdrawiam serdecznie życząc także dalszych sukcesów kwiatowych :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że hafty się spodobały, na czele z zajączkiem. Też uważam że wzór tego zajączka jest przewrotny, ale bardzo udany.
      Pojawiły się następne pączki w kawiatku trawce.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  4. A żeby zrobić taką fajną falbankę w kolorowych pleckach masz jakies specjalne nożyczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mam takie nożyczki, które nabyłam wiele lat temu od Rosjan, kiedy jeszcze handlowali w róznych miejscach. Ale chyba się niekiedy zdarzają podobne na Allegro.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Hafciki świetny , tez mi się ten króliczek spodobał. I Fajnie oprawiłaś oba hafty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Prawda, że wzorek bardzo udany. I cieszę się, że oprawy się spodobały.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  6. Bardzo fajny hafcik zajączka:)))i jako zawieszka super:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie. Miło, że moje zawieszki się spodobały.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  7. Cudny zajączek! Właśnie ta zadziorna minka jest w nim rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że zajączek ma fajną minkę. W ogóle to udany wzorek.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :)

      Usuń
  8. Cudne zawieszki! Zajączek wykluwający się z jajka jest naprawdę uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Cię u mnie. I bardzo mi miło, że hafcikowe zawieszki się spodobały.
      Pozdrawiam serdecznie :*

      Usuń
  9. Prześliczny zajączek:) W oprawie Twoje hafty prezentują się jeszcze piękniej:) Kwiat pięknie zakwitł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za docenienie moich opraw. Staram się doskonalić...
      Pozdrawiam Cię ciepło :)

      Usuń
  10. Przepiękne hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Miło, że hafty się spodobały.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  11. Urocze zawieszki. A zajączek - łobuziak chyba cieszy się, że w końcu nadeszła wiosna.
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, ze zawieszki się podobają. Zajączek jest rzeczywiście trochę szelma...
      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  12. DLa mnie ten zajączek ma jakieś takie demoniczne to spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu aż demoniczne. Może tylko trochę przewrotne...
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  13. Świetną zawieszkę zrobiłaś z zajączkiem :) i drugi haft dostał piękną oprawę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Miło mi, że hafciki i ich oprawienie się spodobały.
      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Też uważam, że jest uroczy.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  15. Ładne te zawieszki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że moje zawieszki się podobają.
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  16. Zabawny zajączek! Widać wiosnę u Ciebie :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajączek rzeczywiście fajny bardzo. A wisony już trochę widać...
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  17. Zajączek uroczy zawadiaka. Zawieszki jak zwykle prześliczne. Pięknie je oprawiłaś. Pozdrawiam!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że nie tylko ja uważam go za urwisa... I miło mi, że moja oprawa zawieszek Ci się spodobała.
      Pozdrawiam ciepło :)

      Usuń
  18. Mnie ten zając urwis bardzo odpowiada, trochę podobny do mnie;-), ale obie zawieszki są śliczne. Pięknie Ci kwiatki zakwitły, a gdyby na przyszłość nie chciały kwitnąć to z nimi pogadaj, ja tak robię:-) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też zajączek się podoba. A czy podobny do Ciebie, tego nie wiem ;) I miło,że zawieszki się podobają. A ze swoimi roślinkami gadam i nawet je delikatnie głaszczę niekiedy...
      Pozdrawiam Cię serdecznie :*

      Usuń
  19. Miło mi bardzo, że prace się podobają. A kwiatki rosną. Są już anstępne pąki.
    Pzodrawiam Cię serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zawieszki! Fajnie zagospodarowałaś te hafty! Piękne zdjęcia! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zawieszki się podobają. I dzięki za docenienie zdjęć. Staram się...
      Pozdrawim serdecznie :)

      Usuń
  21. Świetny ten zajączek! Idealny na zawieszkę i karteczkę :-
    )
    Buziaczki! :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne zawieszki 😊 zajączek w każdej wersji kolorystycznej będzie ładnie wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepięknie oprawiłaś te hafciki :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Marille obie zawieszki są przepiękne,zajczyk wykluwający się z jajka o spojrzeniu no właściwie to o co chodzi ,ekstra.
    Wiosna nadchodzi i wszystko budzi się do życia,pięknie Ci zakwitły domowe kwiatki,to tak bardzo cieszy,takie nasze małe radości i od razu świat jest ładniejszy :)
    Serdeczności wiosenne zostawiam dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. hafty prześliczne i prześliczne wyglądają jako zawieszki! tak samo jak i pięknie zakwitły Twoje kwiaty:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Prześliczne zawieszki,zajączek jest przesłodki :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie małe hafty:) Śliczny zajączek:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zawieszki :)
    Widać też, że masz rękę do kwiatów - pięknie zakwitły.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba zagospodarowanie tych hafcików. Zawieszki wyszły przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo zgrabne te zawieszki! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zawieszki są prześliczne! Jak zawsze u Ciebie pięknie :)Pozdrawiam ciepło z nutką wiosny -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  32. To kwiatowe maleństwo mnie zaintrygowało.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten hafcik jest przeuroczy :) Zając naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. uroczy hafcik a te oznaki wiosny coraz bardziej widać i u mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. fajne hafciki :) ale zając schowany w skorupce mnie rozbawił - ma poczucie humoru, drań jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zawieszki zrobiłaś.
    Ten poprzedni hafcik u mnie również wylądował na zawieszce.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Prześliczne haftowane zawieszki.Ciekawe motywy.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wspaniałe dekoracje wyczarowałaś :) I na Wielkanoc i na Boże Narodzenie. Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pięknie Małgosiu - serdeczności ci ślę i buziaki wielkie -Marii

    OdpowiedzUsuń
  40. Psotne to spojrzenie ma zajączek , oj psotne :)
    Zawieszki pierwsza klasa i szkol dalej umiejętności !
    Skrzydłokwiat kiedyś kwitł mi często , a po przestawieniu w inne miejsce zmarniał :(

    OdpowiedzUsuń
  41. Piekne, delikatne hafciki, ladnie oprawione.Skrzydlokwiat to taki wlasnie "trudny" kwiat, ale czy my, ludzie nie szukamy w naszym domu najlepszego dla nas kacika?Pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne te hafciki, pewnie dużo pracy Cię kosztują :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne hafciki i ślicznie wykorzystane, podziwiam za dokładność :) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jaki śliczny ten zająć a jakie zadziorne spojrzenie :) Cudny :) Oj ja tylko podziwiać mogę bo sama z haftem się nie lubię :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale swietny zajec! Szkoda ze w końcu nie zdecydowałam sie dołączyć dobrej zabawy, coz nie mozna mieć wszystkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  46. Kwiaty potrafią zaskakiwać, mam bardzo starego grudnia, już nie kwitł mi z 4 lata, moja mama mówiła, wyrzuć go, on nie zakwitnie, za stary już jest. A ja nie mam serca wyrzucać żywej istoty na śmietnik. Został rośnie, w końcu po całkowitym remoncie mieszkania, nie miałam co z nim zrobić, nigdzie nie pasował, z ciężkim sumieniem wystawiłam go na korytarz, i o dziwo, już trzeci raz mi w tym roku kwitnie, tam mu widocznie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz