Kurczak (Sal w ciemno) i drugi ornament (Swobodne haftowanie) // Chicken and Second Ornament

Witam wiosennie moich nowych Gości Obseratorów: 
Annę G., Cheniutkę, Katarzynę Sz., Kufer Inspiracji, Sylwię F. i Alojkę.
Bardzo mi miło jest gościć Was u siebie ♡


Dzisiaj wyjątkowo pragnę Wam pokazać dwie prace wykonane do dwóch zabaw.

Pierwsza to wzorek hafciku bardzo fajnego kurczaka z jajem, który zaprojektowała ELA ♡  w ramach  Salu w ciemno.
To już V odsłona tej zabawy, a jeszcze trochę przed nami.
I bardzo jestem ciekawa, jakie jeszcze wzory wymyśli Ela.


Muszę Was przeprosić za jakość zdjęć. 
Ale niestety były robione przy sztucznym świetle.
Stąd dodatkowe jakieś cienie i z lekka przekłamane kolory.


Kurczak zostanie oprawiony i pokażę go przy następnej odsłonie. 
Mam nadzieję, że zdjęcia będą wtedy lepsze ;)

I jeszcze oczywiście nas salowy banerek (tym razem udało mi się nie zapomnieć).


Drugi haft powstał w ramach Swobodnego haftowania zorganizowanego przez SPLOCIKA ♡
Tak więc mam następny piękny ornament.



Tym razem haftowałam cieniowaną Ariadną (numer 5856).
Efekt mi się dość podoba, choć nadal nie znalazłam zielonej cieniowanj muliny, która by mnie całkowicie zadowoliła.
Grymaśna jakaś jestem ...

Ornament czy ornamenty świetnie by wyglądały w takiej oprawie.
Niestety, dysponuję jedynie ramką o niezbyt dużych wymiarach.


I jeszcze pokażę Wam dwa hafty razem.
Mnie się bardzo podobają.
Ciekawa jestem Waszego zadania.
I co sądzicie na temat samych mulin.



Jeszcze w tajemnicy zdradzę, że już się haftuje następny piękny ornament.
Niebawem go pokażę.
Coraz bardziej mi się te wzorki podobają.


Chciałam Wam bardzo ciepło podziękować 
za cudowne świąteczne życzenia i odwiedziny u mnie ♡ ♡ ♡
Jestem zachwycona i rozczulona.

Pozdrawiam Was serdecznie i do zobaczenia.

Komentarze

  1. Kurczak jest uroczy ale te hafty zielone są śliczne. Ta delikatność i fantazja linii, kolor - piękne. Pozdrawia ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurczak jest uroczy, ale to ornamenty zdecydowanie skradły moje serce, chociaż ja bym je w proste drewniane ramki oprawiła, żeby każdy detal haftu był dobrze widoczny, ale ja jestem z natury minimalistką;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczak świetny, a ornamenty są prześliczne. I powiem Ci że ariadna cieniowana bardziej mi się podoba od dmc, ale czegoś jej jeszcze brakuje... O ja też grymaśna jestem;-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne hafty powstały.
    Widzę,że jednokolorowe hafty podobają ci się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ornamenty są cudowne :) Kocham takie wzory a w tych kolorach wyglądają bardzo ładnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne hafty, a kurczaczek jest tak słodki, że od razu dziób mi sie uśmiechnął;D
    Pozdrawiam serdecznie i miłego weekendu życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczak wyszedł rewelacyjnie! Jakością zdjęć się nie przejmuj. Przy obecnej pogodzie ciężko jest zrobić dobre zdjęcie :)
    Cieniowana mulina nadaje ornamentom bardzo fajnego wyrazu :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurczaczek świetny, ornamenty zresztą też. Może się powtórzę, ale tę kanwę dobrałaś idealnie, nitki też są okay :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczak jest świetny!
    Ornamenty też bardzo mi się podobają, ale ta łagodniej cieniowana zieleń bardziej mi odpowiada.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne hafty...wspaniałe wzory! Kurczak słodki:)
    Bardzo cieplutko i wiosennie Cię pozdrawiam -Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki ten kurczaczek. A cieniowany haft jest zachwycający i faktycznie wspaniale prezentowałby się w takiej ozdobnej ramce.
    Uściski i życzę wspaniałego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zielone ornamenty bardzo mi się podobają a cieniowana mulina dodaje
    im uroku. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękne, cudowne hafty. Kurczak uroczy, a ornamenty to już małe, a raczej duże arcydzieła. Jak dla mnie to ta ciemniejsza zielona mulina fajniejsza. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. To swobodne haftowanie szalenie mi się podoba . Oba hafty są prześliczne, a mulina bardzo trafiona.Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zabawny ten kurczak :) a ornamenty śliczne, piękna kolekcja :).

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe soszyste ale stonowane barwy zieleni:)
    kurcze wymiata:)

    OdpowiedzUsuń
  17. kurczaczek przesłodki, a ornamentowe kwiaty przepiękne, zarówno pierwszy jak i drugi! pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne hafciki , kurczaczek jest uroczy , a kolejny ornament pięknie się prezentuje dzięki tej cieniowanej mulinie :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne hafty, ach to moje zapomniane i zaniedbane hobby... ale już mulinki wyciągnęłam;) A ornamenty naj, bo zawijaski pasjami lubię;) pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. pocieszny ten kurczak :-) A ornament ciemniejszy bardziej mi przypadł do gustu :-)
    Ciepełka życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. I kurczak, i ornamenty robią wrażenie.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Urocze hafciki!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  23. Hafty przepiękne jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne hafciki a kurczaczek jest cudny. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. cudne hafty ! ornament mnie zafascynował !

    OdpowiedzUsuń
  26. U kogoś juz widziałam tego kurczaka, jest swietny!!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny ornamencik, faktycznie pasuje superaśnie do ramki, może trafię na taką na allegro jak będę szukać do metryczki to Ci podeślę linka, podaj tylko wymiary wzorków. Kurczaczek śliczny, ja jeszcze swojego nie wyhaftowałam, jakoś nie złożyło się.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz