Karteczka i mały elfik // Card and Little Elf

Witam serdecznie nowego Gościa-Obserwatora: EWĘ 
Liczę, że Ci się u mnie spodoba i zostaniesz na dłużej :)


Trochę mnie nie było. I w ogóle bywam rzadziej na blogu, a wszystko to przez te działkowe wyjazdy.
Teraz w ogóle mniej u mnie czasu, bo zajęć chwilowo jakby przybyło, a jeszcze do tego
moja córeczka ma nogę w gipsie.
Tak więc dopiero w październiku będę nadrabiać zaległości i blogowe, i odwiedzinowe u Was.
Obecnie niekiedy też wpadam z wizytą, ale nie zawsze udaje mi się zostawić ślad.
Obiecuję już niebawem poprawę...

A dzisiaj pragnę pokazać skromne prezenciki, jakie udało mi się w tzw. międzyczasie stworzyć.
Pierwszy z nich to karteczka dla jednej z blogowych znajomych.
Karteczka urodzinowa (choć spoźniona, niestety), ale ze szczerymi życzeniami.
Już zapewne dotarła, więc mogę ją pokazać.



A środek ze stempelkami, żeby było wiadomo,  z jakiego miasta karteczka przywędrowała.


Drugi drobny prezencik powstał dla jednej mojej koleżanki i mam nadzieję, że się jej spodoba.


Ten miły malutki elfik jest dopiero częściowo oprawiony.

Nie da się ukryć, że ostatnio mało u mnie czasu i w związku z tym nie da się również ukryć, że ilość haftów mniejszych i większych czekających na oprawę rośnie w zastraszającym tempie.
Zupełnie nie wiem, kiedy uda mi się to wszystko nadrobić, szczególnie, że oprawianie nie należy do czynności najbardziej przeze mnie ukochanych.
Ja mogłabym tylko haftować i ewentualnie udzielać wskazówek, jak widze oprawę, a oprawiać powinno się samo...



A tutaj sam hafcik z elfikiem.



Oba prezenciki zgłaszam (tym razem z opóźnieniem) do zabawy u RENATKI (Hand made świętuje...).


I jeszcze na koniec trochę kwiatków z mojej działki.
To nowa różyczka. Jeśli zaaklimatyzuje u nas, to w następnym roku przybędzie jeszcze jedna podobna.


A tu rzut na moją nową grządkę kwiatową, na której ciągle coś przybywa.


I jeszcze jeden z kwiatów hortensji.
Zobaczcie, jak się ładnie przebarwia.



Bardzo Wam dziękuję za liczne odwiedziny i komentarze oraz za wszystkie porady !!!
Jeśli uda mi się usunąć tę linię z haftu, dam znać.
Jest mi naprawdę bardzo mi miło, że haft się Wam spodobał.

Pozdrawiam Was ciepło i do następnego razu...

Komentarze

  1. Obie rzeczy są śliczne-
    karteczka może i prosta, ale ręcznie robiona i to ma największe znaczenie:)
    Hafcik dla mnie to mistrzostwo- podziwiam:)

    Dziękuje ze pamiętałaś o mojej zabawie, dużo zdrówka dla Córci życzę i pozdrawiam serdeczne

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo uroczy hafcik z elfem. Karteczka też bardzo ładna a w ogródku, jak widać resztki lata. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna motylkowa karteczka!
    A elficzka jest przesłodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne prace, elfik jest uroczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Super karteczka, uroczy elfik :)
    A z oprawą to prawda, mogłoby się samo oprawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace powstały! Pozdrawiam z tego samego miasta ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękną karteczkę przygotowałaś dla koleżanki,ukryłaś w niej lato w kolorowych motylach,a mały elfik jest słodki i też z pewnością ucieszy :)
    Serdeczności zostawiam i życzę zdrówka dla córki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta maleńka wróżka jest przesłodka:)patrzę na nią i właściwie przyszedł mi do głowy pewien pomysł z nią związany:)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. uroczy hafcik
    Oj skąd ja znam ten brak czasu

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocza maleńka wróżka i karteczka 😃

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać,że pracowałaś w ogrodzie,bo kwiaty śliczne.Elfik uroczy,karteczka pomysłowa.Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prace, a elfik jest uroczy i sympatyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne prace :)
    Nóżka córci niech się szybko zrasta!

    OdpowiedzUsuń
  14. To uroczy upominek a elfik jest przesympatyczny.
    W Twoim ogrodzie wciąż jeszcze dużo kolorów, różyczka pięknie kwitnie :)
    Cieplutko pozdrawiam a Twojej córci życzę szybkiego powrotu do zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna karteczka i do tego śliczny, pełen uroku elfik.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne upominki przygotowałaś ;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Urocze prace. Piękny ogród więc nie dziwię się, że często w nim znikasz. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny elfik.
    Dużo kwiatów na Twoje działce. Przynajmniej pszczoły mają co robić :)) Róża piękna.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne prace!Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam te elficzki. Oj ja też nie przepadam za oprawianiem hafcików.
    Piękne kwiatki.
    Zdrówka dla córeczki.

    OdpowiedzUsuń
  21. A u mnie hortensje już zdecydowanie ciemniejsze i jesienne. Cudny jest ten delikatny elfik -hafcik. Niech Ci się oprawia:-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sliczne prace :)) Zycze Zdrowka dla corci !!! Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Piekne kwiaty, ja w tym roku posadziłam niebieską hortensje ale będzie kwitła dopiero w przyszłynm roku. czekam z niecierpliwością :) Hafcik przeuroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne prace jestem pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiekny hafcik z literką. a hortensje kocham ale rzeczywiście one się cudnie przebarwiają moje różowe przebarwiają się w zielen :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne masz kwiaty w ogródku, mój ogród zakwitnie dopiero w przyszłym roku tak
    elfik i karteczka bardzo urocza, w szczególności ta kartka przykuła moja uwagę, te motyle :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Karteczka, elfik, kwiaty, wszystko po prostu piękne jest :)
    Niebawem rozkręcam nową zabawę, może przyłączysz się?
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Co za różnica, że karteczka spóźniona - grunt - że śliczna, wypracowana i szczera :-)

    Wracaj na blogi. Z przyjemnością, podziwiam Twoje inspirujące i bardzo ciepłe prace...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz