Mój świąteczny domek 2017 // My Christmas Home

Witam serdecznie mojego nowego Gościa-obserwatora Ewinkę Nową.
Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.
Proszę, rozgość się ♡


Zanim zacznę pokazywać kolejne zaległości lub to, co się aktualnie dzieje, jeszcze na chwilkę zachciało mi się zanurzyć w świątecznej atmosferze.
W związku z tym wrzucam kilka zdjęć z mojego świątecznie przystrojonego domku.


Zdjęcie co prawda jest takie sobie (co widać), a mimo to widać, że większość wiszących bombeczek, to moje maleństwa hafciki.
Choć oczywiście nie tylko.
I już wiem, że powstanie ich jeszcze trochę.


Przyznaję się bez bicia, że nic nowego do tej ślicznej ramki jeszcze nie wyhaftowałam.
Tak więc znowu moje myszy. Jeszcze mi się nie znudziły zresztą.


I mój zegar z jemiołą i gwiazdeczkami.
Zawisła też tu jedna bardzo stara ozdoba. Jeszcze z choinki mojego Taty.


A pod zegarem aniołek od mojej siostry ♡


No i oczywiście dekoracje parapetowe. 
Tym razem nie ma ulicy Domkowej.
Może w przyszłym roku w końcu znowu powstanie...


A teraz chciałam Wam pokazać moją świąteczną niespodziankę. 
Zakwitł mój amarylis. I to dokładnie na Wigilię.
A w same święta miał już cztery przepiękne kwiaty. 


Tak wspaniale jeszcze nigdy nie wyglądał.


I na koniec jeszcze ja, też w wydaniu świątecznym.
Do tego chwalę się prezentem od mojej Córeczki, czyli tymi ślicznymi białymi słuchaweczkami.
A wszystko po to, żebym mogła oglądać filmy i słuchać koncertów w trakcie moich podróży, 
nie zakłócając przy tym spokoju współpasażerów.


Pozdrawiam Was bardzo serdecznie.
Dziękuję za liczne odwiedziny i cudowne komentarze ♡ ♡ ♡

Do następnego razu...

Komentarze

  1. Pięknie przystroiłaś swój dom na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie wczoraj pochowałam wszystkie ozdoby świąteczne- łącznie z choinką:) Miło jeszcze popatrzeć tutaj :)
    Uroczy te myszole, ale ta rama! rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie już niestety nie ma ozdób świątecznych:)więc miło wrócić do klimatu:)Świetna jest ta ramka-parawan:))))pozdrawiam cieplutko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra ma takiego samego aniołka :) Myszy są najlepsze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje - miło znów na chwilę zanurzyć się w świątecznej atmosferze. Córcia zrobiła Ci wspaniały prezent.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe dekoracje, miło widzieć twoją uśmiechniętą twarz:) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe dekoracje, aż przykro że tak szybko zleciał ten świąteczny czas...

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za życzenia 😊. Piękna choineczka, szkoda że już trzeba będzie ją rozebrać. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny świąteczny dom a prezent wspaniały i bardzo przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny jest ten czas świąteczny; ładniutkie ozdoby a aniołka mam identycznego
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne dekoracje świąteczne i zachwycające hipeastrum :-) Moje dopiero zaczyna coś puszczać i liczę,że to będzie pąk ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne dekoracje świąteczne, cudowny klimat stworzyłaś:) Miło Cię widzieć :)Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne dekoracje świąteczne, a słuchawki to super prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne ozdoby świąteczne, ja jeszcze mam kilka na wierzchu ;) Praktyczny prezent! Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :) Anioły Anielki

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie świątecznie i nastrojowo , a prezent super :)

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne ozdoby u Ciebie. Tak cudnie udekorowałaś swój dom. Uroczo wyglądasz ze swoim prezentem:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne ozdoby dla przepięknego domu, cudowne są te myszki, a w słuchawkach Ci do twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz