Czwarty ornament i bukiecik róż // Fourth Ornament and Roses Bouquet


Prawie już się wyrabiam w SAL-ach i zabawach.
Jednak muszę stwierdzić, że lekko przesadziłam w tym roku z ich ilością.
W następnym będę ciut ostrożniejsza ...

Przechodzę więc do mojego pierwszego hafciku, który powstał w ramach Salu w ciemno, zorganizowanym przez ELĘ.
Ela zaprojektowała śliczny wzorek, malutki bukiecik róż.
Bardzo mi się spodobał.
W moim wydaniu tak wygląda.



Prawda, że śliczny wzorek.
Tutaj tymczasowo w białej ramce, bo jeszcze nie zdecydowałam o oprawie.



I jeszcze koniecznie banerek salowy.


Pora na następny hafcik.
To już mój czwarty ornament.
Do końca zabawy Swobodne haftowanie zorganizowanej przez SPLOCIKA już niedaleko.
Zostały jeszcze tylko dwa wzorki.
A na zakończenie trzeba będzie przedstawić prace zagospodarowujące wszystkie hafty.
Ale co to będzie, chwilowo ma stanowić tajemnicę ...



Haftowałam muliną DMC Coloris, tym razem o numerze 4065.
Na tej kanwie rustykalnej jest trochę mało wyrazista.
Ale nie wygląda według mnie najgorzej.
A jakie jest Wasze zdanie ???


I jeszcze wszystkie cztery hafty razem.


Ciekawa jestem, jak się Wam podoba poniższy zestaw ???


I banerek zabawy na zakończenie.


Bardzo Wam dziękuję za liczne odwiedziny, 
a także za wspaniałe komentarze oraz porady.
Pozdrawiam Wszystkich cieplutko ♡

Mam nadzieję, że wszystkie dzieci pamiętały o swoich MAMACH  ♡ ♡ ♡
Moje pamiętało :)

Do zobaczenia.



Komentarze

  1. dodała bym listki do tych różyczek,bo wydają się jakieś gołe:)))
    ornamenty cudne:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś mistrzynią delikatności, jeżeli chodzi o hafty. Różyczki są śliczne, ale te kolejne ornamenty, które pokazujesz to zdecydowanie bardziej moja bajka i nie wiem dlaczego akurat takie wzory zawsze budzą mój zachwyt, ot tak mam:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ornamenty pasują mi na zakładki. Ciekawe co z nich stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja hafty są przepiękne!Nieustannie podziwiam ! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne hafty! Różyczki są przesłodkie, a ornamenty w twoim wykonanie są prześliczne, bardzo fajne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje różyczki wyszły prześlicznie :) Moim faworytem jest cały czas ten w kolorze turkusowym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne hafciki.Podziwiam Twoje zdolności.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie hafty. A cieniowane i multikolorowe ornamenty to jest to! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne ornamenty i różyczki!
    Z niecierpliwością czekam na oprawę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. podziwiam hafciki... śliczne i fajne mają kolorki; w moim guście
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne hafty. Róże urocze, ale ja nadal zachwycam się Twoimi ornamentami, no po prostu mistrzostwo świata. Są cudne. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki uroczy hafcik! Normalnie do zdjedzenia :) Buziaczki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne ornamenty :) Ta mulina tylko podkreśla ich urodę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ornamenty mistrzowskie. Wyglądają kapitalnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne prace! Idealnie dobrałaś rameczkę do różyczek :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Różyczki śliczne, a ornamenty mistrzostwo świata - szczególnie podobają mi się te cieniowane. Ja niestety nie zapisałam się na ten SAL , bo nie dałabym rady zmieścić się w terminach.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekne prace :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Hafty ornamentowe idealnie nadawałby się na zakładki. Może i ta cieniowana mulina nie za bardzo się odbija od kanwy, ale ma swój urok:) Piękne różyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ornamenty wyglądają cudownie, a bukiecik różyczek jest śliczny i romantyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny haft i ta rameczka okrągła. Cudeńko.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ornamenty śliczne i bardzo mi się podobają. Na zakładki by były idealne.
    Różyczki też piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie hafciki jak zwykle urocze. Różyczki takie delikatne i ornamenty również.
    Podobają mi się bardzo. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna miniaturka, różyczki śliczne, a ornamenty prezentują się wspaniale:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Te różyczki takie delikatne, subtelne. Ornamenty bardzo ładne. Najbardziej mi się podoba zielony cieniowany.

    OdpowiedzUsuń
  25. Oj tak, jest trochę tych zabaw blogowych i wszystkie kuszą :).

    Ja już z jednej zrezygnowałam ...

    Różyczki urocze i ciekawe jak je wykorzystasz. Mi w zaprezentowanej ramce bardzo się podobają :).

    Ornamenty też śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  26. Zabawy blogowe kuszą i coraz częściej są organizowane i w każdej chciałoby się wziąść udział tylko zegar minut nie chce wydłużyć. Ornamenty świetne ciekawe co z nimi zrobisz. A różyczka delikatna i fajne takie prosciutkie wzorki. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie wyhaftowane różyczki i bardzo im do "twarzy" w tej ramce. Ornamenty piękne !!!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Te ornamenty są naprawdę piękne. A w tym ostatnim nic z mdłości nie ma. Jest po prostu bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne różyczki w pięknej oprawie :)
    Ornamenty prezentują się wspaniale.
    Ten ostatni może wydaje się trochę mdły przez to, że nitka nie ma odcieni jednego koloru, tylko jest tak barwiona, że można w niej wyróżnić kilka kolorów.
    Jednak ta gra barw na szczególnej kanwie, daje pewną delikatność, jakby ornament zasnuty był mgiełką.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  30. Super wyszły te rózyczki, ornament faktycznie się troszkę zlewa z kanwą, ale jest równie śliczny jak pozostałe.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz