Piąty ornament, haftowana kamea i karteczka // Fifth Ornament, Embroidered Cameo and Card


Witam Was serdecznie po dość długiej przerwie ♡

Ale po pierwsze mój wyjazd jakoś się przedłużył, zaś po powrocie wpadłam w wir zajęć i różnych rzeczy do wykonania "na już".
Że już nie wspomnę o moich zaległościach we wszystkich zabawach i wyzwaniach.
W najbliższym czasie będę nadrabiać zarówno zaległości w haftach, jak i w odwiedzinach u Was.
Trochę to nadrabianie pewnie  potrwa, ale mam nadzieję, że mi wybaczycie wszelkie opóźnienia.

Tak więc zacznę od udziału w SWOBODNYM HAFTOWANIU u przemiłego Splocika ♡
Przedstawiam piąty już ornament.


Muszę przyznać, że ta mulina (DMC 4040) trochę blado wypadła na tej rustykalnej kanwie.
Chyba po raz pierwszy haft lepiej wyszedł na zdjęciu niż w rzeczywistości.


Tak więc do końca zabawy pozostał juz tylko jeden ornament do wyszycia.
A tutaj pięć ornamentów razem.
Według mnie nawet nieźle wyglądają.


No i oczywiście trzeba będzie te wszystkie ornamenty zagospodarować.
Może na przykład te trzy razem.
Jak sądzicie, czy pasują do siebie ???


I jeszcze oczywiście banerek tej fajnej zabawy.


Udało mi się też wyhaftować kilka drobiazgów.
Dzisiaj zaprezentuję jeden z nich.



Taka niby kamea, tyle że haftowana.
To prezent urodzinowy dla znajomej.
Kamea została wyhaftowana na bladoróżowej kanwie 18 DMC.
Ten bledziutki róż niezbyt widoczny jest na zdjęciach, ale możecie mi wierzyć, że miły to dla oka kolorek.
Nawet już wymyśliłam końcową oprawę do tego hafciku, ale nie zdążyłam jej wykonać.
Postaram się to zrobić w najbliższym czasie i Wam pokazać.


I jeszcze moje wszystkie hafciki razem.


I jeszcze pokażę Wam karteczkę, jaką zrobiłam dla mojej Siostry jako dodatek do imieninowego prezentu.



Zarówno haftowaną kameę, jak i karteczkę zgłaszam do zabawy HAND MADE ŚWIĘTUJE CAŁY ROK 2017 zorganizowaną przez przemiłą  Renatkę ♡


I to by było na tyle dzisiaj.
Dziękuję Wam serdecznie za przewspaniałe komentarze pod "moim ostatnim szalem" ♡
Jest mi bardzo miło, że się spodobał.

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i ciepło
i do następnego razu ♡♡♡

Komentarze

  1. Bardzo ładna kartka :) Czekam na kameę w oprawie. Ciekawa jestem jaka będzie.

    OdpowiedzUsuń
  2. rustykalna kanwa jest wspaniała ! hafciki też na niej fajnie wyglądają
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te ornamenty:-) I tak sobie myślę, że bladość tego ostatniego wcale nie odbiera mu uroku:-)) Kamea też wyszła urokliwie:-)) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem szczerze,że ciekawa jestem zagospodarowania haftów:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że cieniowana mulina jest stale u Ciebie w użyciu. Piękne hafty z niej tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafty prześlicznie wyglądają, mają świetne kolory, kamea jest świetna, super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  7. Te ornamenty są rewelacyjne a kamea dzięki tym delikatnym kolorkom urzeka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna ornamentowa kolekcja :)
    Piękne hafciki i karteczka również :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się tam bardzo podoba ten ornament. Na jaśniejszej kanwie byłby bardziej wyrazisty, może nawet zbyt krzykliwy, a tutaj jest taki lekko stonowany.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kamea:) Wyszywałam ją w fiolecie na kartkę dla babci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie te ornamenty do siebie pasują. Bardzo podoba mi się haftowana kamea. Czyżby Siostra była miłośniczką kotów?:)
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft jak zwykle piwkny szczególnie spodobała mi sie kamea;)
    Pozdrawiamm serdecznie i dziękuję ze przyłączyłas się do naszej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne hafty i kartka! Mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Hafciki eleganckie i na pewno znajdą swoje zastosowanie :)
    Kamea oryginalna i jedyna w swoim rodzaju !
    Kartki zazdroszczę obdarowanej - śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczności pokazujesz, Małgosiu!
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładne są te ornamenty, ciekawa jestem ich zastosowania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie działasz tą cieniowaną muliną - wszystko ślicznie się mieni kolorami.
    Zastanawiam się co do Twojego pytania, czy te 3 razem do siebie pasują, bo coś mi lekko zgrzyta, chyba ten zielony bym połączyła z tymi dwoma haftami z dołu, a do tych dwóch w niebieskościach/turkusach dorobiłabym (ten nr 6) w ciemniejszych tonach niebieskiego z granatem. Ale to tylko moja sugestia ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. karteczka prześliczna, a hafty pięknie się prezentują! ciekawa jestem do czego je wykorzystasz. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Może rzeczywiście mniej widoczne detale ornamentu, ale przez to całość bardzo delikatna i taka... wakacyjna:-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne Małgosiu te ornamenty - uwielbiam takie motywy a Camea to się nią zauroczyłam- serdeczności ślę i biegnę dalej bo znów mam zaległości - Marii

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka kanwa daje ciekawe tło dla cieniowanych zawijasków:) Kamea bardzo mi się podoba i karteczka też urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne ornamenty.Kamea tylko czeka na oprawę. Twoje prace bardzo
    mi się podobają. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny ornament i cudna kamea:) jestem pod wrażeniem twoich haftów. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  24. U Ciebie jak zawsze wszystko pięknie wygląda...zachwycasz pracami! Hafty urocze karteczka wyszła Ci ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne hafty :). Bardzo lubię cieniowane muliny, ta pastelowa moim zdanie całkiem fajnie wygląda na rustykalnej kanwie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna kamea, piękne ornamenty, piękna kartka ....... dlaczego nie potrafię tak pięknie haftować :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Patrzę i myślę..ile trzeba mieć cierpliwości, żeby zrobić takie cudeńka ♥
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te hafty są inne od tych znanych opatrzonych, robią wrażenie bardzo skomplikowanych i na pewno są takie, piękne.:))

    OdpowiedzUsuń
  29. piękne hafty, a kamea śliczna, aź sie prosi na medalion. ksrteczka piekna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super jest ten odcien DMC, jeden z moich ulubionych z tej serii, mówisz blado wyszło, nie widać na zdjęciach, dla mnie wyszło ślicznie. A te 3 jak najbardziej pasują, ciekawa jestem do czego je wykorzystasz.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz