Poduszka (?) i ogród // Cushion (?) and Garden


Dzisiaj chcę Wam pokazać haft, który najpierw miał mieć zupełnie inne przeznaczenie, ale później zdecydowałam się jednak na tytułową poduszkę.
I chyba jednak nie do końca jestem zadowolona z podjętej decyzji.
Teraz jednak bym pozostała przy pierwotnym pomyśle - przy bieżniku i haftowałbym na 16, a nie na 18, jak to uczyniłam.
A oto już sam haft.



Wzór znany, choć tak naprawdę jest to połowa tegoż wzoru.
Druga połowa to będzie następna poduszka.



Jeszcze oczywiście trzeba będzie te poduszki uszyć.
I pewnie znowu sie będę uśmiechać do swojej koleżanki, bo z tym moim szyciem to jest tak średnio.
Choć może się odważę.
Zobaczymy...


Kolorki haftu dobierałam sama.
Druga połowa, czyli druga poduszka będzie w innych tonacjach.
Ale jeszcze jej nie zaczęłam.



A teraz wielka prośba do Was.
Na poniższym zdjęciu widać linię po złożeniu kanwy - z lewej strony haftu; niezbyt tu widoczna, ale możecie mi wierzyć, że jest i bardzo jednak ją widać.
Już prałam, moczyłam i nic.
Może któraś z Was ma jakiś wypróbowany sposób na usuwanie śladów po złożeniach kanwy.
Będę wdzięczna za każdą pomoc.
Dziewczyny pomóżcie !!!




I jeszcze trochę kolorów lata, czyli fotki kwiatków z naszego działkowego ogrodu.
Może i Wasze oczy ucieszą :)


Tawuła w słońcu aż kłuła w oczy swoim niesamowitym kolorkiem.






A te maczki w tym roku opanowały teren wielu działek.
Skąd się wzięły, tego nie wykryłyśmy, ale wyglądają urokliwie te jednodniowe piękności.


I to już by było na tyle w dniu dzisiejszym.

Dziękuję za odwiedziny i Wasze cudowne komentarze.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie !!!
Do zobaczenia !


Komentarze

  1. Piękny haft, niezwykle precyzyjny. Kolory świetnie dobrane, współgrają cudownie. Będzie śliczna poduszka. Zamieść na niej napis "Nie opierać się, nie siadać!"Kwiatki w ogródku cieszą oczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będziesz miała oryginalne poduszki. świetnie prezentuje sie ten haft i nie żałuj podjętej decyzji co do przeznaczenia.
    Miałam problem przy moich kapeluszach z zagięciami powstałymi po niefortunnym praniu w pralce. Niestety nie udało mi się do końca ich zlikwidować.Podpowiadano mi spryskiwanie wodą z octem i prasowanie na mokro, prasowanie na folii alu, Próbuj wsystkiego. Czy jednak aż tak bardzo będzie widoczne czy tylko Twoje oczy to widzą ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh to Twisted Band Sampler. Ale w jakim wykonaniu! Coś pięknego! Kolorystyka jest zachwycająca. Poza tym idealnie w skomponowane zdjęcia.Zwłaszcza te z płotem :D Jestem zachwycona.
    Co do zagięć kanwy- niestety nie wiem jak pomóc, ja bym pewnie do upartego prasowała... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli to jest brudne to spróbuj vanishem oxy. Bezpośrednio na zabrudzone miejce i do pralki np.na 40st. Jeśli to nie pomoże to nie wiem. Wzór śliczny, marzę by kiedyś oryginał wykonać. Pięknie dobrałaś kolorystykę. 👏 brawo😊👍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ręcznie? To cudo po prostu, a kolory świetnie dobrane. Podziwiam i pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haft wyjątkowej urody, bardzo piękny, perfekcyjnie wykonany i cudnie dobrałaś kolory. Podziwiam i podziwiam i nie mogę oczu nasycić. Poduszka będzie cudna, aż szkoda taką używać :-) Pozdrawiam serdecznie :-)
    P.S. na kanwie się nie znam, więc nie pomogę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dobrałaś kolory i będzie cudna poduszka :) mnie do tej pory udawało się uprasować zagięcia kanwy pracując mokry haft

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny haft- poduszka będzie wyjątkowo.
    Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim zdaniem pomysł z poduszką był świetny. Bardzo podobają mi się kolory.
    Niestety nie pomogę w sprawie prania kanwy, bo ze mnie osoba niehaftująca.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten haft jest zachwycający, a kolorki dobrałaś perfekcyjnie!
    Ja prasuję hafty na mokro i raczej to wystarcza.
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Będzie miała niepowtarzalny komplet poduszek. Już Ci zazdroszczę ;) Niestety nie pomogę Ci z Twoim problemem, nigdy nie miałam takiej sytuacji.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny haft, będzie super poducha:)
    Bardzo podoba mi się kolorystyka :)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny haft, poduszki będą śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny haft, a wzór jaki wybrałaś - zielony kwiatowy. Naprawdę na czasie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ cudnej urody poducha będzie!!! żal się będzie opierać o takie cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudownie Ci wyszedł ten kwadratowy sampler - świetnie go okroiłaś i dobrałaś kolory nici. Dobra decyzja, by go podzielić i mieć dwie poduszki. :)
    Coś mi się obiło o oczy, że ktoś gdzieś kiedyś doradzał spryskać takie zagniecenia krochmalem - ale na ile to działa? Nie wiem. A czy tak w ogóle u Ciebie ten lewy bok będzie widoczny po obszyciu całości tkaniną podczas tworzenia poduszki?

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny pomysł z tym przepołowionym samplerem ! Poduszki będą piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie żałuj podjętej decyzji - będziesz miała przepiękne poduszki!
    Jak zlikwidować ślady po zagięciu kanwy nie mam sposobu, chociaż kiedyś też miałam taki problem i nic nie dało się z tym zrobić:(
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Poduszki są cudowne.Podziwiam talent.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniała praca! Cudnie dobrane kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niesamowity, a jaka precyzja wykonania. Poduszka będzie prześliczna. Jakie piękne kwiatki. Od kilku lat sadzę tawułki, bo bardzo je lubię, ale im chyba u nas nie jest dobrze. Tak marnie rosną i tylko jedna biedniutko zakwitła. Twoja jest śliczna. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow! Przecudna ta poducha będzie, a ta ilość krzyżyków mnie powala na kolana. Na kanwie się nie znam, ale moja mama dawno temu zaprasowywała kanty nogawek przy wydłużaniu spodni używając wody z octem;-) Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny haft! będzie wyglądał rewelacyjnie na podusi:))

    OdpowiedzUsuń
  24. Myślę, że poducha będzie rewelacyjna. Taka leśna ta kolorystyka kojarzy mi się z odpoczynkiem :) Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękny haft:)))poduszka z nim będzie cudna.
    Nie pomogę,bo jeszcze nie miałam takiego problemu.Jedyne co miałam to że linie malowane nie chciały zejść:))

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten wzór nie podobał mi się, ale widziałam go w dość pstrych kolorkach - Twoja kolorystyka to mistrzostwo! Haft jest przepiękny! I wydaje mi się, że poduszka to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  27. Podziwiam misterność haftu i cudną kolorystykę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny haft. Super dobrałaś kolory, ciekawi mnie w jakich zrobisz drugą? Nie żałuj decyzji, będziesz miała oryginalne poduszki. Co do kanwy, to nic nie podpowiem. Nie mam doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękny haft! Będzie z niego cudna poszewka :)
    Jeśli chodzi o ślady po złożeniu tkaniny - mam ten sam problem, czasem się udaje wyprasować na mokro czasem nie, zapieranie też pomaga. Przez te zagniecenia zaczęłam nawet, jeśli tylko mam taką możliwość, wybierać kawałki bez zagięć, prasować przed haftowaniem i nie składać tkaniny w trakcie haftowania.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie prezentuje się Twoja połówka samplera, Małgosiu!
    Bardzo jestem ciekawa, jakie kolorki wybierzesz na kolejną część...
    A kwiatuszki śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękny haft! Bardzo podoba mi się użyta tu kolorystyka.
    Jestem ciekawa tej poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Poduszka cudna , ogród piękny a ja czekam na twe pytania i czekam już bardzo długo - zadałam nawet pytanie co mi chcesz powiedzieć na FB ale zero odpowiedzi -no cóż widać że to już nie aktualne - mało mnie tuta Małgoś z różnych względów - jakco pisz na Fb - buziaki ślę - Marii

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudny haft, więc podusia bedzie śliczna :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny haft ... świetnie dobrane kolory, delikatny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  35. O, ja bym się bardzo ucieszyła z takiej poduszki. Te mieniące się zieloności, oczarowały mnie bez reszty. I sam wzór jest świetny. Tyle się tutaj dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  36. prezentuje się zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękny haft :) Też jestem w trakcie wyszywania tego samplera

    OdpowiedzUsuń
  38. haft jest niesamowity! cudowne kolory

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten haft jest cudowny, a kolory są doskonałe!
    Kocham to! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi sie udaje takie zgięcia zlikwidować parą z żelazka.
    A haft w Twojej wersji bardzo mi sie podoba, już widziałam w czerwonych barwach ten wzór, ale Twój jest lepszy. Też mi koleżanka szyje poduchy :3

    OdpowiedzUsuń
  41. Rewelacyjny wzór i piękne wykonanie, najbardziej wpadły mi w oko te odcienie zieleni - piękne!

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny wzór!
    Mam nadzieję, że poradziłaś już sobie z tym śladem po złożeniu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz