Monogramy, róże i karteczka (Prezenty przez cały rok i Sal w ciemno) // Monograms, Roses and Card

Pragnę serdecznie przywitać w moich progach 
dwie nowe Obserwatorki: Dankę i Marychnę. 
Mam nadzieję, że się Wam u mnie w gościnie spodoba!!!


Dzisiaj chcę Wam pokazać hafciki związane z dwoma zabawami.
Na pierwszy ogień pójdą monogramy, które zostały wykorzystane na ubranku na butelkę.


Ubranko wymagało całkiem sporo pracy, gdyż owal z wyhaftowanymi monogramami ręcznie obszywałam, a potem przyszywałam koraliki (na zdjęciach ledwo to widać).
Górę ubranka też ręcznie obrębiłam.


Razem wyszło całkiem nieźle, choć zdjęcia nie do końca oddają urok tak opakowanej butelki.
Same monogramy wyglądają zaś tak.


Do tego doszła jeszcze karteczka.
Chyba najbardziej wypracowana w mojej dotychczasowej "karierze" karteczkowej.


Ale już wiem, co bym zrobiła inaczej następnym razem.
Czyżby to świadczyło o moim rozwoju.


A tak wygląda (częściowo oczywiście) środek karteczki.
Mam  nadzieję, że butelka w ubranku oraz karteczka będą miłą pamiątką ślubną.
A ja już się przymierzam do następnej.
Na szczęście mam jeszcze trochę czasu do września.


Zarówno ubranko, jak i karteczkę zgłaszam do zabawy PREZENTY PRZEZ CAŁY ROK zorganizowanej przez Renatkę.


Następne w kolejce do przedstawienia się są dwie różyczki.
Dwie niby jednakowe, ale jednak różne różyczki.
Wyhaftowałam je z kolei do SALu W CIEMNO zorganizowanego przez Elę :)



Projekt różyczki bardzo mi się spodobał i dlatego powstały dwie.
Docelowo powstanie dwustronna zawieszka.
I wcale nie wykluczam, że w przyszłości jeszcze jakieś różyczki się nie wyhaftują.

Przyznaję się też bez bicia, że i tak mam zaległości w tym SALu.
Nie wyhaftowałam wzoru czerwcowego.
Jednak liczę, że w sierpniu wszystko to nadgonię.


Ciekawa jestem, która różyczka bardziej się Wam spodobała?


I jeszcze na koniec dwie fotki uratowanego prawie cudem jednego pędu pięknej różyczki z działki.
Niech trochę ucieszy Wasze oczy :)



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i wakacyjnie.
Dziękuję za odwiedziny i miłe sercu mojemu komentarze.

Do następnego razu !

Komentarze

  1. Prześliczne prace, różyczki mnie też się spodobały:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różyczki cudne! Obie piękna, ale mnie chyba najbardziej podoba się ta w jednym kolorze :) Nie dziwię się, że od razu powstały dwie, bo wzorek jest naprawdę fantastyczny :) A co do butelki to... WOW! Wyszła niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiątka ślubna z pewnością ucieszy młodych. Różyczki cudne. Mnie bardziej podoba się ta jednokolorowa :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie opakowany prezent na pewno się spodoba,do tego cudna karteczka,czego chcieć więcej ...
    Haftowana róża to jak dla mnie ta pierwsza,jednokolorowa,ta z działki równie piękna :))
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Trudno zaczepić wzrok na jednym motywie. Choć jeśli chodzi o róże, to dla mnie zawsze żywa jest bezkonkurencyjna ;-)
    Ślubna karteczka bardzo dopracowana i wzruszająca... Czy tekst wymyślałaś sama? W moim otoczeniu też ślub we wrześniu. Trzeba by coś zrobić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczności pokazujesz, Małgosiu!
    Piękny prezent przygotowałaś dla Młodych, a różyczek jestem ciekawa w oprawie. Ta jednokolorowa urzeka.
    Pozdrawiam serdecznie 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepieknie ozdobiłaś butelkę ale i sama kartka będzie miłą pamiątką tak ważnego dnia dla Młodych:)
    Zachwycam się różyczkami, szczególnie tą jednokolorową - jest przepiękna!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za kolejny miesiąc wspólnej zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny prezent:))Ja właśnie skończyłam haft ślubny i szczerze powiem dał mi w kość:)))niby nic takiego,ale jak się nie do końca lubi haftować kontury to jest wyzwanie:)))Róże obie piękne,w ogóle fajny ten wzór róży:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Róża mi też przypadła do gustu. Twoje wyszły rewelacyjnie :) A komplet na ślub jest przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka ślubna skomponowana jest po mistrzowsku a opakowanie na butelkę pewnie nie raz będzie w użyciu przez młodych - jest śliczne. Różyczki w każdym wydaniu mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prace pokazujesz. Pamiątka dla Młodej Pary jest wspaniała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne hafciki , podziwiam obszycie monogramu , cudo!
    A różyczki równie piękne i haftowane i te ogrodowe ;)



    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardziej podoba mi się ta róża w jednym kolorze.
    Śliczna kartka.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny komplet:) Pięknie wyhaftowane ... Bardzo mi się podoba:) A co to za wykrojnik, serwetka z kartki? śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się jak wykorzystasz te monogramy,a tu taka fajna niespodzianka.
    Wspaniały pomysł ,butelka wygląda pięknie,warto w tak atrakcyjny sposób dzielić się naszymi pracami z innymi,to miła pamiątka,nawet po zniknięciu zawartości flaszeczki :D
    Karteczka cudna a i obie różyczki piękne.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękny komplet! i kartka, i opakowanie butelki prezentują się wspaniale! różyczki zaś piękne obie! każda ma swój urok:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękne prace!!! Cudowne różyczki:)) Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Hafty cudowne jak zawsze zachwycasz twórczością:) A karteczka wyszła Ci fantastycznie, proszę o więcej :) Ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczne prace. Uwielbiam takie hafciki, są urocze i delikatne. Rózyczki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne monogramy i do tego świetna karteczka.
    Młodym na pewno na długo zapadną w pamięć te prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Różowa róża...hmm... piękna! :)
    Monogramy świetne- fajny pomysł na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Komplet na ślub rewelacyjny, w buteleczkę wiele pracy włożyłaś, oj wiele. A z róż podoba mi się ta różowa :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz